Grilovaná Pražma

Dnes jsem po dlouhé době narazila na čerstvou pražmu, tak jsem ji hned musela koupit a jelikož po dlouhých deštích  je konečně krásně, tak půjde na gril. Koupené pražmy jsem si opláchla a ze zahrádky jsem si donesla potřebné bylinky, které pěkně vychutí pražmičky.

Potřebné přísady:

Bylinky ze zahrádky:

* libeček
* výhonky česneku
* pažitka
* tymián
* kari
* nať z cibulky
* kmín
* sůl
* pepř
* olivový olej

Veškeré bylinky si dopředu nakrájím a opláchnuté pražmy pěkně po bocích naříznu, každou aspoň třikrát. Pak už jen každou nasolím, napepřím, napěchuju zbývajícíma ingrediencema a chvilku nechám uležet a pak šup s nima na gril. Tak dobrou chuť! Ryby jsou nejen chutné, ale i zdravé. A navíc jsem v Lidlu narazila na krásný litinový hrnec, který se mi bude hodit.
U nás doma milujeme všechny ryby.

Bylinky jsou všechny ze zahrádky.

Každou pražmu naříznu a napěchuju do ní bylinky a koření.

Vše si dopředu nachystám a pak už jen nakládám.


Přeju dobrou chuť!

Něco navíc co jsem tam nemohla nechat....litinový hrnec.


Komentáře