Presovač už v kuchyni

Tento presovač byl dříve červený, jelikož se mi v minulosti líbila červená barva. Poté skončil na dlouhou dobu v pergole, téměř nevyužívám a když jsem se zamilovala do šedé barvy, tak mě napadlo ho přestříkat....to jsem udělala už loni a tak nějak jsem si myslela, že ho zabydlím až do nové kuchyně, kterou mám už navrhlou a bude jak jinak než šedá, ale celá letošní situace zamíchala kartami a vše oddálila. Ale přece si tím nenechám zkazit chuť a tak jsem vygruntovala moji kuchyň, které bude už 20 let a já si ji po nastěhování do domečku několikrát předělala k obrazu svému....vše nepotřebné jsem vyházela a konečně si do ní nastěhovala všechny moje kuchařky a taky jsem do ní zabydlela můj staronový presovač, na kterém už alespoň pěkně zatvrdl lak...
Presovač po letech znovuzabydlený v kuchyni...

Pomalu vše předělávám do šedé a bílé barvy.


Předtím na tomhle místě byl můj věrný pomocník KitchenAid.

Takto vypadal původně...má už 12 let a stále slouží...

Vše co šlo jsem demontovala a zbytek olepila.

A tady je už pro porovnání.

Komentáře

  1. Marki moc děkuju, jen mu chybí ta šedá nová kuchyň, která se neuskutečnila kvůli koroně...:-(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat