Moje velká radost

Radost od Green Gate


Dneska bych vám ráda ukázala moji snad největší letošní radost od GG. Asi přes rok jsem sháněla tuhle konvici od Green Gate. Tato značka je moje srdcovka a na každý rok a roční období udělá nové kolekce, které se prodají a už se nedají sehnat. V době, kdy vyšla tahle konvice do prodeje, tak jsem si ještě ujížděla na jejich červeno-bílých kombinacích, ale už nějaký pátek jsem si zamilovala šedou barvu. I má vysněná kuchyň, kterou už mám navrhlou bude šedá...jen mi ji letos překazila korona, kdy byla uzavřená Ikea a musela jsem dát přednost jinému projektu a to je "Jak se staví sen, aneb pořídili jsme naší babi vejminek" ale to až v příštím příspěvku. Dala jsem si inzerát na mimibazar, že koupím tuhle konvici a po roce se mi ozvala milá duše z poza kopca:-) z Kopřivnice paní Monča, že mi konvici prodá, tak jsem byla nadmíru šťastná a za dva dny mi přišla domů. Zatím našla místo v mé oblíbené skříňce, ale jednou bude dělat parádu v nové kuchyni.

Tato konvice je z kolekce Green Gate-alba pale grey.


Konvice alba pale grey.

Miluju GG.

Komentáře