Adventní výzdoba

 Adventní výzdoba

Adventní věnec mám hotový už týden a tak jsem si udělala ještě věnec na krb. Vyrobila jsem ho z jedlových větví, jmelí, dvou druhů eukalyptu, vlašských ořechů a šišek z modřínu. Nakonec jsem ho doplnila led světýlkama ať nám krásně svítí. A jelikož je dnes první adventní neděle, tak nastal čas vyzdobit si domácnost a pěkně si ji zútulnit. Není to ještě vše, to hlavní bude až před Vánocema.
Věnec na krbu.



Malý jehličnáček jsem doplnila led světýlky.


Adventní kalendář pro děti, který můžete naplnit dle vašich představ.

Moje skříňka už taky pěkně svítí.

Nová led hvězdička.

Můj letitý svícen jsem kompletně předělala.


Komentáře

  1. Haničko, kochám se. Vykouzlila si půvabnou adventní atmosféru! I já naplnila adventní kalendář pro své dospělé děti :o) Prostě tradice...
    Přeji jen hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji, největší sradna nastala dnes, když jsem kalendář plnila už asi třetím rokem...nakoupila jsem plno kokin a ve finále se mi tam nic nevešlo, i lindor kuličky jsem musela deformovat, aby se mi tam vešly:-D

      Vymazat
  2. Objevila jsem tu krásný blog. Budu se ráda vracet.
    Přeji poklidný adventní čas. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji, moc mě to těší, roky jsem se ho chystala založit, ale nějak jsem se nakopla až teď...dřív jsem vkládala na MMB, ale nějak to tam upadlo od té doby, co jsou sociální sítě....a ty já nevedu a ani nepovedu:-D krásný asvent Evi:-*

      Vymazat
  3. Moc krásná výzdoba. Hlavně světýlka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:-) v zimě hodně svítím světýlky i voňavými svíčkami, když máme tak brzo tmu.

      Vymazat

Okomentovat