Přípravy na advent

 Přípravy na advent

Tak už pomalu chystám věci na advent. Už jsme byli v lese na jedlové větvičky a všemožné šišky. A i když většina obchodů je zavřena, tak alespoň v nějakých se dá nakoupit. Letos jsem zamířila do zahradnictví a nakoupila tam alespoň něco, hlavně vázací drátky a korpus na věnec. Jinak dekorací a všemožných světýlek mám doma za ta léta už dost, takže nic moc nového nepřikupuji, jen když mi něco cvrnkne do oka:-). Adventní věnec a dekorace z živých větviček dělám už alespoň týden předem a uložím je na balkón ať vydrží čerstvé.
Neodolala jsem i pár baňkám, které jsou samozřejmě skleněné...plastové bych nikdy nekoupila.

Nesmí chybět voňavé svíčky od yankee candle.

Nové baňky se budou hodit na náš tradiční stromeček.


Přeju poklidné přípravy na advent i vám a ať se vám vaše adventní věnce vydaří.


Komentáře

  1. Moc hezký nákup, Haničko! Už na advent taky myslím... Moc se mi líbí ty svíčky s čísly, myslím, že mám schované z Ikea podobné s červenými. S nákupy to teď není jednoduché, ale nějak to dáme...
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji, svíčky s čísly mám jediné z Kiku, koupila jsem je ještě než zavřeli obchody...tak nějak jsem tušila, jak to dopadne:-( jinak jsem vše koupila dnesv zahradnictví. A díky živnosťáku můžu i do hobby marketu...přijdu si, jak za komančů...už chybí jen podpultovky:-D ale jak píšeš, nějak to zvládnem. Zítra jdem s dcerkou na jmelí....nám hlavně poslouží příroda a hlavně, že se ve zdraví sejdem u vánočního stromku:-*

      Vymazat

Okomentovat