Baška Voda...pokračování

 Baška Voda...pokračování

Baška Voda je taková malá Makarská...je tu spoustu kaváren, pekáren a restaurací a opravdu to tu žije. Musím, ale napsat, že spousta restaurací se zde tváří luxusně a jsou předražené a pak vám donesou na talíři spálený nepoživatelný steak za 180 Kn, což je v přepočtu na koruny cca 630 Kč. Naštěstí jsme objevili za mě top restauraci, která se naopak vůbec netváří luxusně a draze. Číšníci byli moc příjemní, usměvaví a rychlí, jídlo výborné a vždy na závěr vám donesou jejich domácí výbornou višňovici. To vše v restauraci Bracera, takže kdo se chystá do Baška Voda, tak klidně může vynechat všechny restaurace a zajít si jen do této, navíc jako v jedné z mála můžete platit kartou, jinak chcou po vás všude "keš". To bylo něco málo ohledně restaurací a jinak po plážích chodí místní prodejci s kukuřicí a oblečením, takže není nouze o nic a když vás to na Bašce omrzí, můžete vyrazit na Makarskou, která je vzdálená autem asi 10 minut. My měli ubytování až na okraji Bašky, tak za rohem se už rozprostírá další městečko Brela, kde je o něco větší poklid, ale kdo má rád přeci jen klídek a soukromí, tak si počká na mé další pokračování...:-)

Pláž u našeho hotelu...

Kamínky jemné a žádní ježci, takže nebylo potřeba bot do moře.

Přístav v Baška Voda.

Vnikající krevety v restauraci Bracera.

Opět vynikající špagety s krevetami v restauraci Bracera.

Syn si dal výborný hovězí steak s pepřovou omáčkou.

Moje maličkost....víte, že se nerada fotím :-D

Přístav v Bašce při západu slunce.

Rybičky a mořské plody prostě miluju.

Další  z mých oblíbených jídel...škampi :-)

Tady už výhled na sousední Brelu.


Mochito nesmělo chybět :-)

A tady večerní koupání pod naším hotelem...

Pokračování příště...


Komentáře

  1. Nádhera, Haničko! Mořské dobroty si nikdy neodpustím a nikdy jich nemám dost. A to moře... ach!
    Musela to být krásná dovolená!
    Měj krásné letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, já jak jsem u moře jím jen ryby a mořské plody:-) přeju ti taky krásné letní dny.

      Vymazat
  2. Ách krásně se na fotky dívá. Úplně ten vzduch prosycený solí cítím.
    Ty talíře taky vůbec nevypadají špatna :-).
    Pěkný den, Hanko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, nejraději bych tam trávila celé prázdniny a mořská voda je pro mě fakt blahodárná, jako dítě jsem trpěla atopickým ekzémem a dodnes se mi objeví nějaké místečko a pak po pobytu v Chorvatsku nikde nic:-)

      Vymazat
  3. Hani, moře je úžasné. Když jsme někde na cestách, taky ochutnávàm místní kuchyň, to mě moc baví. Doma jíme hodně ryby, ale jinde mě to chutná ještě víc... Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, taky máme moc rádi ryby a krevety a dělávám je i hodně doma, ale u moře vše chutná lépe :-)

      Vymazat
  4. Hanko, krásné. Já byla před pár lety v Makarské. voda stejně modrá, ale kamínky a ježci tam byli. Dokonce se mi jeden ježek zapíchl do nohy skrz bodu do vody, ručně jsem bodlinu vytahovala. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Makarskou jezdíváme každý rok, ale vždy jen večer pošmejdit a na něco dobrého na zub, ale být tam ubytovaná bych nechtěla, je to takový chorvatský Václavák:-D jinak ježek v noze je nepříjemná záležitost, taky jsem zažila a dost špatně se ostny vytahujou.

      Vymazat
  5. Hani,nádhera.Na chvíli jsem se tam přenesla.Vždy jsem tam žasla v to spojení moře a pohoří nad ním.Večerní fotka je úchvatná a hned bych si dala něco z jejich pokrmů.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu děkuju, ty hory jsou tam úchvatné, moc se mi tam líbí prostředí.

      Vymazat

Okomentovat