Z kuchyně

Z kuchyně


Všechny zimní dekorace jsou už dávno fuč a já tak neměla kytku, kterou bych umístila na můj oblíbený parapet. Zvítězil rozmarýn. Doma se bylinkám moc nedaří a tak mám veškeré zasazené na zahrádce, ale když jaro je ještě tak daleko....Dnes jsem sice byla zahrádku alespoň obhlédnout a díky mírné zimě to vypadá, že oba rozmarýny letos opět přezimovaly, tak nebudu muset kupovat nové. No a pokud tento neuhyne, tak na jaře půjde za nima. Neustále si taky kupuju cibuloviny jako jsou hyacinty, narcisy a naposledy tento malý krokus. Všechny cibulky pak poputují na různá místa v zahradě. Na mě už je zima fakt dlouhá a letos opravdu nudná bez toho sněhu. Ráda bych se už vrtala v hlíně, tak alespoň doma pořád něco sadím. Už jsem stihla všemožné chilli papričky a dnes malý hokus pokus...podzemnici olejnou, tak jestli vyleze, tak vám ji potom nafotím. A co vy? Taky už jste stihli něco vysét?

Trocha té vůně zahrádky na okně...



Jaro přijď už k nám :-)


Komentáře

  1. Kupuji si cibuloviny často a taky je posílám dál na zahrádku)))Doma teď jen mám bazalku a řeřichu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak bazalku jsem si loni zasela ze semínek od Culina botanica a vylezla krásně a dodnes mi roste v koupelně. Dokonce už zdřevnatěla, no brzy ji sestřihnu a uvidím, jak obraší.

      Vymazat
  2. Hani, mně už kytky a zahrada hodně chybí. Hlavně ten relax bych teď nutně potřebovala.
    Jinak to mám taky tak... co je doma v květináči, putuje pak na zahradu. Ten tvůj tymián vypadá úplně jako rozmarýn :-)
    Tak snad nás příroda nebude moc dlouho napínat. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuju:-D teď vypadám, že bylinkám nerozumím, hlavně, že na IG to mám správně, ale přiznám se, že se mi dlouho pletly. Jen tak mimochodem tymián mám chuťově raději a mám ho na zahrádce taky dost:-)

      Vymazat
  3. Hani, jsme na tom asi všechny stejně - taky jsem byla na obhlídce, dost toho pučí, snad to zase v dubnu nezmrzne...
    Doma mám bazalku, nově řeřichu a na substrátu semínka z rajčat, kterým se loni hodně dařilo, uvidíme, co uvidíme...
    V kuchyni si to umíš udělat hezké!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, bazalce se taky u nás daří, mám ji od loňska už dost velikou. Na rajčata se chystám, tak snad z nich taky něco bude :-) měj krásné dny.

      Vymazat
  4. Takový široký parapet závidím.Máš to tam moc krásné.Když jsme si nechali měnit okna měla jsem přání,aby parapety byly dost široké.Manžel to udělal podle svého,dodnes jsem mu to neodpustila.
    Hani,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, za široké parapety jsem fakt ráda. Máme je po celém domě a můžu mít tak velké květináče na oknech. Když si vzpomenu na ty naše panelákové z dětství, tak ty byly tak na položení sklenky.

      Vymazat
  5. Krásné aranžmá parapetu okna kuchyňského. Taky už zahrádku obhlížím, sice se už jarní kvítka na světlo boží klubou, ale u nás přeci jenom sem tam nějaký ten sníh byl a někde sem tam zbytečky ještě jsou, tak je vše ještě hodně podmáčené. Na jaro se už těším hodně. Domů jsem si už koupila primulku a určitě to nebude poslední kvítko jara, které zakoupím.
    Měj hezké dny, Hanko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mě už ze zahrádky vykukuje česnek, ale víc se těším na ten medvědí, který se mi tam krásně rozrostl. To zas bude pesto :-)

      Vymazat
  6. Hani, mám starý Rozmarýn asi ho taky vysadím ven, už mám v květináči vypěstovaný nový. Taky už se nemůžu dočkat jara, sněženky už kvetou, tak to nebude daleko :-) Měj se krásně a stále čekám ... :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, já mám dva v zahrádce a vypadá to, že letošní bídnou zimu přežily:-) jinak se určitě zastavím, myslím, že chviličku si počkám až ti rozkvete tvá zahrádka ať se můžu pokochat:-)

      Vymazat
  7. Hani, zdravím. Já mám doma z bylinek v květináči jen šnytlík, mátu, řeřichu , jinak nic, bylinky pěstuju na zahradě. Narcisky a hyacint nesmí u mne chybět, doma jsou jen na chvilku, ty půjdou vysadit do zahrady. Ale ještě je čas... Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak to obdivuju, že máš doma tolik bylinek a daří se jim. Já mám taky všechny bylinky na zahrádce a už se jich nemůžu dočkat:-) Rozmarýn se mi v tom teple dost vytáhl a snad dožije jara a půjde taky do zahrádky.

      Vymazat

Okomentovat