Dárek od kamarádky

 Dárek od kamarádky

O jarních prázdninách za mnou přijela na tři dny moje kamarádka Marcela i se synem z Otrokovic. Bohužel nám vůbec nevyšlo počasí na výlety, tak jsme se vrátili do dětských let a hráli jsme s našima děckama různé hry. Dokonce jsme spolu hráli po letech na PSP a dost jsme se u toho nasmáli :-) No a jelikož ,mě Marcela navštěvuje "jednou za uherský rok" tak mi vždy přiveze nějaký ten dodatečný dárek k narozeninám. Krom jiného to je ta velká svíčka na fotce. No a já furt dumala, kam ji dám....,že nemám žádný hranatý tác a mám jen kulaté nebo oválné. Až jsem zašla do mého sklepního království a vyštrachala jsem dřevěnou krabičku od krevet. Původně jsem ji chtěla přetřít, ale poslední dobou si zas užívám čisté dřevo, tak jsem ji použila takovou jaká je. Mimochodem ten stříbrný svícen, ve kterém je kaktus, tak ten jsem před lety taky dostala od ní. Takže už jen pár jarních drobností a dekorace na stůl byla hotova :-) A co vy, taky skladujete různé věci, o kterých si myslíte, že ještě někdy využijete? Já jo :-D ale jen díky tomu, že máme velký sklep. A těchto dřevěných krabiček od krevet z Lídlu mám asi deset, tak už teď vymýšlím, co s nima provedu:-)



Přeju všem pokud možno pěkné dny...


Komentáře

  1. Hani, vymyslela si to skvěle. A moc ti přeji, že sis ty dny tak užila!
    Už taky myslím na nějaké jarní deko, ale právě začalo mrznout...
    Přeji pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo byla sranda, jen to počasí nevyšlo. U nás taky teď každý den mrzne, ale sněženkám to nevadí:-)

      Vymazat
  2. Hani, ahoj. Máš to hezké zákoutíčko, pro radost. Shromažďuju taky, máme podsklepený celý barák... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuju a jsem ráda, že nejsem sama, kdo shromažďuje všemožné:-)

      Vymazat
  3. Moc hezké to máš. Taky shromažďuji některé věci...... místa mám zatím dost :-).
    Klidné dny, Hanko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuju. Můj chlap věčně hrčí, že tahám domů hebla:-D

      Vymazat
  4. To je fakt moc pěkné. Něco podobného jsem teď dělal manželce. Využil jsem na to starší úzké lamely, které mi doma zbyli po tom, co jsme dělali novou stěnu s akustickými panely v obývacím pokoji. A jako musím říct, že se jí to snad líbí. Ona teda chválí málokdy, ale tady chválila. :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat