Jaro už se hlásí

 Jaro už se hlásí

Jaro je už opravdu tady, jak to astronomické, tak to to v přírodě. Sice si na tu pořádnou zelenou a rozkvetlou parádu ještě chviličku počkáme, ale já už tak vycházím na lov s foťákem a kochám se tou krásou, na kterou jsme čekali celou zimu. No a kam se vydám příště? No samozřejmě na naše krásné valašské orchideje a tentokrát na úplně nové místo. Díky dubnovému vydání časopisu Venkov a styl jsem se dozvěděla o nové lokalitě, kterou mám za kopcem a tou je kopec Svinec nad Hostašovicemi, kde rostou krásné žluté Vstavače bledé. Tak na ty se těším obzvlášť, jelikož to bude pro mě nové objevování. No a ještě další věc, kterou jsem objevila v tomto vydání, je článek o rodině a spolku archaických nadšenců z Trstěnic u Litomyšle. A tomhle spolu je celá rodina mé nejlepší kamarádky Pavlínky, o které jsem vám psala minule....ta co mi udělala to mé krásné logo. V časopise je zmíněno jejich sněženkové údolí a tři kapličky, které díky nim vstaly jako fénix z popela. Já o nich vím díky Pavlínce už dlouho, ale koho by to zajímalo, tak ať mrkne do dubnového vydání časopisu Venkov a styl nebo i více naleznete zde. A jak probíhá jaro u vás?

Dokonce i blatouchy už se hlásí...

Na rybníku krokusy a bledule, které jsem před lety sadila...


Moje oblíbené sasanky...

Petrklíče jsou sice ještě malé, ale hned jak se rozrostou, vydám se na jejich sběr...



Krásné jarní dny vám všem přeju!


Komentáře

  1. Hani, jaro se u vás krásně klube. Postihla nás nějaká viróza, moc jsem si těch nádherných dní venku neužila... Škoda.
    Měj se moc hezky a užívej tu jarní krásu.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda Heli, to mě mrzí. Tak snad už je ti líp a vše doženeš.

      Vymazat
  2. Zatím jsem víceméně registrovala co jaro a zahrádka. Je na čase, abych se vydala do přírody na místa, o kterých
    vím, že už tam najdu jemnou krásu jarních kvítků.
    Hezké jarní dny, Hanko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani já se zas chystám do jednoho údolíčka na medvědí česnek:-)

      Vymazat
  3. Ahoj Hani, na medvědím česneku jsem byla včera, petrklíče u nás ještě pár dní potřebujou. Měj se dobře a užívej jara. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, nějak se nám to počasí začíná kazit. Déšť by to chtělo, ale ten slibovaný sníh né. Blatouch už jsem dlouho neviděla, kdysi jich bylo u nás v potoku hodně. Na zahradě nám rostou Orseje, ty jsou podobné. Těším se až to déšť zalije a všechno se umyje a zazelená. Měj krásně jarně🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, to máš pravdu, ještě před lety bylo blatouchů plno, ale jaksi záhadně miznou...:-( já jich pár zachránila a zasadila na rybník, kde se už i množí.

      Vymazat
  5. jarní kvítka vždy potěší..Sv.

    OdpovědětVymazat
  6. Jarní nádhera....snad nám to všechno nezmrzne.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat