Moje logo

 Moje logo

Tak jsem se konečně dočkala svého nového a vlastně i prvního loga. V hlavě jsem měla už hodně dlouho, jak by mohlo vypadat, ale jelikož nejsem žádný grafik, tak to trvalo. Jednou jsem se zmínila před svou nejlepší kamarádkou, že bych potřebovala vytvořit logo a ona mi nabídla, že mi ho zpracuje. Pavlínce jsem moc vděčná a jsem ráda, že si na mě udělala čas, jelikož vychovává čtyři děti a do toho mají obrovský statek s plno zvířaty, o kterém jsem vám tady už psala. Ale dnes bych ráda zmínila i její blog. Opravdu by mě zajímalo, jak to dělá, že stíhá ještě například šít oblečení celé rodině, když má na starosti čtyři malé děti :-) Každopádně ti mockrát děkuju Páji. A co na mé logo říkáte vy?


Teď už je můj blog kompletní :-)


Komentáře

  1. Hani, logo je moc hezké. Jdu mrknout na blog tvoji kamarádky. Konečně máme trochu teplo, ale nebude to mít dlouhého trvání, má být zase zima. Klidné jarní dny přeju🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, děkuju:-) snad je dost valašské. Já dnes pracovala celý den na zahrádce až mě bolí záda:-D brzo se ti ozvu a stavím se pokochat na tu tvou.

      Vymazat
    2. Hani, těším se na tebe :-)

      Vymazat
  2. Hani, líbí se mi. Je ženské, čisté, pokud mohu soudit, skvěle se k tobě hodí.
    K Pavlíně se jdu mrknout.
    Měj příjemný jarní den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, moc děkuju. Mám z něho radost. Přeju pěkný víkend.

      Vymazat
  3. Ahoj Hani, logo je hezké, folklórní. Měj se hezky ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuju, právě o to mi šlo a jsem ráda, že takto vyznělo:-)

      Vymazat
  4. Moc pěkné logo a hodí se k Tvému blogu - k Tobě.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. WOW)))) krásné je, to teda joooo)))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat