Hola hola jaro volá

 Hola hola jaro volá

Venku se konečně zase oteplilo a vše začíná kvést jako o závod :-) Dnes jsem si byla na nové trnkové větvičky do vázy, tak uvidím, kdy pokvetou, jestlipak nepůjdu ještě do Velikonoc jednou ať mám na velikonoční pondělí parádu ve váze. Taky jsem si natrhala větvičky z třešně. A do váziček jsem si natrhala sasanky, petrklíče a narcisy, které konečně vykvetly. Jinak intenzivně vrtám a zdobím vajíčka, abych jich stihla do Velikonoc co nejvíc. Ono se to nezdá, ale nad jedním strávím minimálně dvě hodiny. Těším se na příští týden, až navštívím zahradnictví a koupím si nějaké ty cibulovinky pro velikonoční dekorování. A co vy? Už se taky pomalu chystáte na Velikonoce?


Mám ráda křepelčí vajíčka na velikonoční děkorování.


Větvičky ve váze nesmí chybět.



Růžičky...

 

Komentáře

  1. Hani, máš moc krásně nazdobeno!
    Ten čas ti skutečně věřím - vajíčko od tebe už je na svém místě a zas a znovu obdivuji tu krásu...
    Přeji pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuju :-) a jsem ráda, že vajíčko má u tebe své místo :-) Zrovna se jdu vrhnout na další.

      Vymazat
  2. Hani,ja se omlouvam,ze jsem tu nebyla a řikala jsem si,že jsi dlouho nepřidala žadny přispěvek.A zatim je to jinak a tvůj blog se mi přestal aktualizovat.Máš krasnou vyzdobu a těšim se na tva velikonočni vajička.Take mam vyzdobu,je to vlastně takove vitáni jara a kdo by z toho neměl radost.
    Měj hezke dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuju, je pravda, že chviličku ani nebylo, co vkládat....nějak nebyla ani nálada. Ale s rozkvetlou přírodou je hned lépe a je hned chuť k tvoření :-)

      Vymazat
  3. Hani, už máš krásně vyzdobeno. Máš pravdu venku to začíná po dešti krásně rozkvétat, je hned poznat, že příroda dostala tu vytouženou vláhu. Měj se krásně🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, děkuju. No teprve ta pravá výzdoba přijde příští týden :-) ale hlavně mě to teď doma baví, měnit větvičky a kytky ve váze:-)

      Vymazat
  4. Ano,ano i u nás už se to jarně hnulo. Na naší zahrádce rozkvetl zlatý déšť-konečně :-). I narcisy už se začínají chlubit svými květy. Máš doma moc pohledné jaro !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuju. Zlatý déšť se už i u nás dal do květu a ještě než kvetl, tak jsem ho měla doma dvakrát ve váze, aby mi kvetl doma :-) měj krásný víkend.

      Vymazat

Okomentovat