Velikonoce 2022

 Velikonoce 2022

Opět po roce tu máme Velikonoce :-) Pro mě byl tento týden opravdu náročný, ve středu mě skolila nějaká viróza, takže jsem ty nejkrásnější dva dny v týdnu doslova proležela a propotila. Dnes už je mi konečně líp a tak jsem si to doma velikonočně vyzdobila. Ještě, že jsem stihla nazdobit vajíčka během předešlých týdnů, jinak by asi nebylo, co rozdávat šmigrustníkům. Na zahradě mi mezitím vykvetly zbývající narcisy a tak opět putovaly domů do vázy. Mimochodem jsem včera objezdila všechny květinářství a zahradnictví, jelikož jsem sháněla modřence....no nepochodila jsem nikde a tak jsem přistoupila k radikálnímu řešení. Hold jsem musela vyrýt mé letité modřence ze zahrádky a místo nich putovaly hned cibulky již odkvetlých modřenců, co jsem měla doma. No tak nakonec jsem si poradila:-) no a jakmile odkvetou, tak poputují opět do zahrady. V pondělí jsem při práci venku pěkně promrzla, vládlo opravdu aprílové počasí...chvíli svítilo slunce a vzápětí chumelenice. Cestou domů jsem se zastavila ve schránce a čekalo mě tam krásné překvapení od Helenky a hned jsem doma rozmrzla :-) Heli moc děkuju! Už se těším až vytáhnu své růžové polštářky, doplňky a vše si pěkně nadekoruju. No pro dnešek mám splněno. Zítra ještě možná upeču beránka, ráda bych stihla ještě umýt alespoň pár oken v obyváku. Dnes to fakt nešlo, u nás pršelo a do toho foukal vítr, že to šlo vše až do oken. No a když je nestihnu umýt, tak se taky nic nestane, hlavně, že je mi už líp a můžu v pondělí vítat ogary na šmigrust :-)

Letošní madeirová vajíčka...



Trochu toho detailu...





Narcisy ze zahrady...hmm krásně voní :-)


Překvapení ze schránky od Helenky :-)

Všem vám od srdce přeju krásné Velikonoce!


Komentáře

  1. Hani, krásné svátky jara a hodně šmigrustníku🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, moc děkuju a tobě taky přeju krásné Velikonoce;-)

      Vymazat
  2. Haničko, přeju hezké svátky velikonoční, hlavně se brzy uzdrav ! Vyzdobeno máš krásně a na okna se vykašli... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, moc děkuju:-) už je mi líp, jen na mě pro změnu skočila rýma:-D ale to jsou už malé věci. Přeju ti ty nejhezčí Velikonoce;-)

      Vymazat
  3. Hani,maš krasnou vyzdobu.Zajimava vajička a věnec.Modřence nam kvetou pod okny,kdysi tu byvala skalka,tak asi pozůstatky.Včera jsem si je fotila.
    Měj hezke velikonočni svatky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuju. Však ti naši šmigrustníci k nám chodí hlavně kvůli těm vajíčkům :-D měj krásné Velikonoce ;-)

      Vymazat
  4. Vajíčka jsou opravdu moc krásná. Jsi šikovná. Moc se mi líbí výzdoba na šedé skříňce- věneček s ní naprosto ladí.
    Na okna se vykašli. Ono se vůbec, ale vůbec nic nestane, když to uděláš později. Časem jsem k tomuto názoru dospěla a dýchá se mi určitě lehčeji :-)))).
    Pohodovou Velikonoční neděli a vydažené Velikonoční pondělí !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkuju :-) a máš pravdu, na okna kašlu, stejně nám tu za chvíli vykvetou na poli pampelišky a to zas bude pohroma pro okna :-D užij si Velikonoce ;-)

      Vymazat
  5. Nádherná velikonoční výzdoba, taková decentní, líbí se mi. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, nestíhám psát komentáře, ale aspoň tady ti musím pochválit vkusnou a elegantní jarní výzdobu.
    Měj krásné jarní dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, mockrát děkuju. Já už ani žádné dekorace nekupuju, jedu furt to své dokola:-D to mi sakra musí něco padnout do oka, abych to ukořistila domů;-)

      Vymazat
  7. Poradila sis krásně a vykouzlila jsi doma moc pěkné Velikonoce. Ta tvoje vajíčka jsou prostě TOP:-) Jsem ráda, že už jsi fit. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, moc děkuju:-) však se po vajíčkách jen zaprášilo, mám pocit, že šmigrustníci ke mě chodí hlavně kvůli nim:-D

      Vymazat

Okomentovat