Velikonoční tvoření

 Velikonoční tvoření

Tento týden jsem se už pustila do vrtání madeirových vajíček. Tohle je jen malá ochutnávka v bílé barvě a zbytek je jak jinak než modrobílý:-) Byla jsem si na třešňové větvičky a dala jsem si je na svou milovanou skříňku. No a když už jsem byla u toho dekorování, tak jsem dala tři letošní vajíčka do drátěného košíku, ať mi udělají alespoň chvíli parádu, než si je odnesou koledníci:-) No ještě si máknu ať vyjde na všechny, takže jdu vyfukovat vajíčka, vrtat a zdobit. A vy si užijte pátek po svém ;-)






Komentáře

  1. Hani, nádhera! Krásně naaranžované.
    Přeju pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuju. Dnes jsem opět pokračovala ve vajíčkách ať jich mám pro ogary dostatek :-)

      Vymazat
  2. Hanko, zrovna nedávno jsem se dívala na internetu na vrtačky pro madeirové tvoření vajíček. Jenže se v tom vůbec nevyznám, a jak se znám, určitě bych si koupila vrtačku vhodnou na dřevo. Kdysi jsem vyšívala a ta madeirová vajíčka se výšivkám podobají. Na pinterestu jsem viděla nádherné kousky a moc mě to zaujalo. Tvoje práce jsou také nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuju. Já mám vrtačku od značky Extol můžeš se mrknout zde: https://valasskahospodynkahanka.blogspot.com/2021/03/madeirova-vajicka.html je tu i celý postup, hlavní je si koupit k té vrtačce ten nástavec-jako by tu hadici prodlužovací, abys nemusela držet v ruce tu vrtačku, ale jen jako zubařka tu hadičku s tím koncem a na vrtání se mi osvědčily takové ty kamenné vrtáčky, jsou většinou růžové. Určitě to vyzkoušej a pisni. Jinak si myslím, že ta vrtačka půjde koupit i ve VM v Avexu ;-)

      Vymazat
  3. Zase obdiv-ta tvoje šedá vitrína. Ani nevíš, jak ti ji závidím)))) Máš krásně jarně a velikonočně nadekorováno. Vajíčka jsou TOP !!!! Hezké předsváteční dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, ty moje zlatíčko :-D děkuju, jinak skříňku jsem si objednávala přes Jysk, jen jsem ji přetřela na šedo, tak mrkni, třeba ji ještě mají. Jinak jsem podobnou, jen o kousek menší koupila v Kiku jen za 200kč ve slevě, jen kvůli tomu, že měla ulomenou úchytku a tu jsem stejně nahradila porcelánovou. Takže tu mám na schodišti do sklepa i jednu starou červenou :-D kdyby bylo jen na mě, tak je mám po celém baráku :-D

      Vymazat
  4. Krásně nazdobeno, krásně vyvrtáno, kochám se kochám a přeji hezkou neděli.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Hanko, moc hezká výzdoba. Přeji pohodové jarní dny. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, ahoj. Máš to hezky nazdobené, Velikonoce u Tebe můžou začít hned ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuju. No teprve se chystám na tu hlavní výzdobu, doufám, že v zahradnictví seženu modřence:-)

      Vymazat
  7. Hani, máš už krásně nazdobeno. Ta tvoje vajíčka obdivuju, si fakt šikovná🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, moc děkuju. Počasí o víkendu moc nepřálo, tak jsem jich ještě pár navrtala:-)

      Vymazat
  8. Krásné zdobení, krásné vrtání, prostě radost pohledět.
    Jsi prostě šikulka a máš vkus.
    Hezké modré pondělí, Hanko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkuju :-) ve čtvrtek se chystám do zahradnictví, tak doufám, že seženu všechny mé oblíbené květiny ať si to doma ještě doladím na Velikonoce. Tobě taky krásné pondělí.

      Vymazat
  9. Hani,máš to krásné.Musím se trochu isnpirovat.Já už nemám takové nápady.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuju. Mě kolikrát chytne blbá a začnu přesouvat věci i v 10h večer:-D hold když mě chytne inspirace;-)

      Vymazat

Okomentovat