Zaseto

 Zaseto

Tak jsem si opět zasela pár těch semínek pro radost. Vše krásně vylezlo a tak bylo už i na čase přesazovat. Rajčata a papriky už mám přesazené ve velkých dřevěných květináčích, které potom poputují na balkón. Párkrát jsem se totiž vytrestala, když jsem zasadila rajčata do zahrady a pak přišlo deštivé období a ony mi zplesnivěly, tak je raději už sázím na krytý balkón. Největší radost mám z bazalky, tu loňskou mám dodnes na okně v koupelně a stále si na ni chodím sbírat lístky. Sice už je pěkně přerostlá a zdřevnatělá, ale než mi vyroste ta letošní, tak ji ještě chvíli nechám. No a zbytek půjde pěkně po zmrzlých do zahrady, kde už jsem pěkně pracovala, jak bylo to krásné počasí. Česnek se už pěkně vytahuje a i ten medvědí už vykoukl. Tak ať už je zas teplo, ať se zas můžu vrtat v hlíně.




Bazalku mám nejraději...používám ji na mé milované krevety...


Krásné jarní dny přeju všem!


Komentáře

  1. Haničko, zahradnice se nezapře. A vše s láskou...
    Ať se tobě a tvým rostlinkám dobře daří!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, ahoj. My máme doma zahradu okrasnou s jehličnany, květinami a keři, bylinkami. Ale u mého táty je větší zahrada užitková, kde se pěstuje hlavně plno rajčat, okurek, a hodně ovocných stromů. A tak se nenudím a makám tam i tam... Ale už se taky těším, když si pak člověk natrhá třeba domácí rajčata, to se nedá s kupovanými srovnat. Tak ať Ti to roste ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuju. To my máme zahradu obojího typu:-D takže práce až až.

      Vymazat
  3. Zatím mám zasetou petrželku ve skleníku. Čekám až se zase oteplí a pak ji vyseju ještě na záhonek ven.
    Záhonek mám malý, takže pažitka, libeček už malinko dávají najevo, že žijí. Zasadím hrstičku cibule,
    asi 3 celery a možná tam píchnu dvě cukety a sazeničku bazalky. Do skleníku rajčata (doufám, že synovi zbydou sazeničky :-) )
    A to je vše z mého zelinářského působení. Mívala jsem toho více, ale postupně záhony umenšovala až se to dostalo do této skromné podoby.
    Měj se hezky a ať Ti vše roste jako z vody !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mě bazalku v zahrádce vždy sežerou slimáci, tak ji musím mít na balkóně a v květináči za oknem:-)

      Vymazat

Okomentovat