Šeřík

 Šeřík

Konečně období, kdy nás zaplavují všechny možné květy a jeden z těch nejvoňavějších je pro mě šeřík. Na zahradě mám jen malý na kmínku a na ten si ještě chvíli počkám, jelikož je za domem na severní straně, takže ten mi kvete až s pivoňkama. Na tento chodím do jedné zanedbané zahrady, kde už nikdo roky nebydlí, tak udělá radost každý rok alespoň mě :-) Jak mi tento odkvete, tak si skočím ještě pro bílý.



Hmmmm....ta omamná vůně :-)




Krásné rozkvetlé jaro plné vůní a lásky přeju vám všem!


Komentáře

  1. Šerík je nádherný a ta vůně!!
    Krásné májové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, úplně si tu vůni, při pohledu na fotky, představím. Šeříky mám moc ráda, vždycky jsme na zahradě měli roubované, plné. Už dosloužily, mám koupený bílý a poprvé mi kvete, pořád se s jeho květy kochám. Měj se krásně🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, škoda že už odkvétá, ale za domem mám jeden na kmínku, ten teprve pokvete.

      Vymazat
  3. Hani, domů ho brát nemohu, té vůně je i na mě trochu moc... Ale na zahradě se kochám, při teplých večerech teď úžasně voní celá ulice. Máme bílý, plnokvětý, je to nádhera!
    Přeji krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, mamka to má podobně :-) já jako děcko ho vždy donesla domů a mamka mě s tím vyhodila :-D

      Vymazat
  4. My doma většinou říkali šeříku bez. U babičky na zahradě byl bílý a tmavě fialový-plný. Byla to nádhera.
    Domů jsme si vždycky odnášely kytice bezu. Jeho vůně mi nevadí. U syna na zahradě mají takový jako máš Ty na fotkách. Včera jsem hlídala psa a chtěla si kytku odnést domů..... no neodnesla. Zavřela jsem psa do kotce a šla. Ale není všem dnům konec a mám to k nim kousek. :-)
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat