Adventní věnec

Adventní věnec

Po opravdu dlouhé době vás chci pozdravit na svém blogu a chci vám ukázat můj letošní adventní věnec. Mám ráda přírodní materiály, tak i letošní věnec podle toho vypadá. Hlavní korpus jsem omotala jedlovými větvičkami a poté dozdobila eukalyptem, bavlníkem a šiškami z modřínu. Zatím se věnec chladí na balkóně, ale už se těším na první adventní neděli až si zapálím svoji první svíčku. A co vy? Už máte taky hotový adventní věnec nebo si ho kupujete?



Krásný advent vám všem přeje vaše valašská hospodyňka Hanka :-)

 

Komentáře

  1. Haničko, moc tě zdravím a je fajn, že jsi se ozvala. Věnec nebo svícen si dělám sama, mám z toho daleko větší radost než z koupeného. Není dokonalý, ale je dělaný s láskou.
    Také ti přeji krásný advent a zdravím. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, strašně ráda tě tady vidím! I já si věnec umotám sama a většinou ještě mamce a ... kdo ví, kdo se ještě ozve :o) Ty ho máš moc krásný!
    Přeji krásné dny! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju a přeju ti taky krásný adventní čas.

      Vymazat
  3. Moc ráda Tě zase tady vidím ! Věnec máš moc hezký. Taky si ho dělám sama a nejen sobě, ale svým kamarádkám. Takže tento týden budu mít co dělat !
    Měj se hezky a těším se na Tvoje další příspěvky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuju moc a určitě zas brzy něco vložím. Přeju ti krásný adventní čas :-)

      Vymazat
  4. Hani, to je milé překvapení, že si zase zpátky na blogu. Chyběla si mi. Věnec máš přesně ve tvém přírodním stylu, líbí se mi. Měj se krásně🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, moc tě zdravím a pokud stihnu napéct štramberské uši, tak se za tebou určitě zastavím. Měj krásné dny.

      Vymazat

Okomentovat