Jídelna

Tak takhle to vypadá u nás v jídelně, když svátečně prostírám. Mám spoustu různých servisů a tak je střídám, tenhle patří mezi mé oblíbené. Náš jídelní stůl je moje práce. Když jsme se nastěhovali do našeho domu, zůstala v něm stará deska od stolu, byla však větší a zaoblená a bylo mi líto jí vyhodit. A tak jsem si ji nechala seříznout na obdelník, obrousila a objednala si k ní dřevěné stolové nohy a bočnice jsem udělala z deskoviny. Vše jsem spasovala dokupy až vznikl tento stůl. Nohy jsem natřela na bílo a vrchní desku jsem ošetřila bezbarvým voskem. Kdyby někoho zajímalo, jak vše probíhalo, tak ať se podívá ke mě do alba na mimibazaru, kde mě najde pod ID: 245730. A tak už nám slouží dlouhá léta a určitě ho nikdy nevyměním.
Když svátečně prostírám...

Vlastnoručně vyrobený stůl...



Oblíbený servis, ještě k němu mám misky a dezertní talíře.

Komentáře