Nový Olivovník a bobkový list

Včera jsem navštívila zahradnictví a mimo květin do zahrady jsem si konečně pořídila olivovník a bobkový list, po kterých už dlouho toužím. Každý rok jezdíme do Chorvatska, kde rostou na denním pořádku a já si vždy dovezu větve bobkového listu, kterými obdarovávám i své blízké. Kdo ví jak to s letošní dovolenou bude a tak budu mít po ruce vždy čerstvý bobkový list a třeba se mi urodí i nějaká ta oliva. Přibyly mi tak k mým citroníkům a mám kousek středomoří u nás na Valašsku. Sice po včerejší bouři museli všichni na chvíli dovnitř, aby se jim nic nestalo, ale už jsou zase všichni venku na čerstvém vzduchu.
Nový olivovník a bobkový list se už sluní na terase.


Kousek středomoří u nás na Valašsku.


Citróníky

Na chvilku museli dovnitř před bouřkou.

Komentáře