Adventní věnec

 Adventní věnec a přípravy na advent

Za týden tady budeme mít už adventní neděli, tak jsme se s dětmi pustili do vyrábění adventních věnců. Krom toho jsem už z obyváku vystěhovala moje doplňky laděné do růžové barvy a nahradila je bílými, šedivými a stříbrnými. Já mám ráda jednoduché a přírodní věci, takže do lesa jsme se vydali na větvičky, šišky a jmelí, jen větvičky z eukalyptu jsem koupila v zahradnictví. A zbytek byl už co dům dal, to co jsem již měla nakoupeno z minulých let. Takže jsme si vše nachystali do obyváku a pustili se do tvoření.

Letošní adventní věnec.


Zatím odpočívá na balkóně, aby zůstal svěží.






Letos jsem se inspirovala a do větviček zapojila eukalypt.


V obyváku na stole.


Maličkost v kuchyni.




Přeji všem krásný advent 2020.


























Komentáře

  1. Haničko, letos jsi v blogové komunitě určitě první, kdo svůj věnec zveřejnil. Je moc krásný, parádní motivace k tvoření! A nejen věnec - fotky od vás prezentují vkus a lad ,a to mám ráda.
    Přeji hezký týden, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji, miluji ten předvánoční čas a tvoření s tím spojené. Těším se na další tvoření a dekorování ať máme doma útulno:-)

      Vymazat

Okomentovat