Bavlník

 Bavlník

Do našeho zahradního centra si většinou chodím vyzvedávat balíčky a při dnešním vyzvedávání GG vánočního katalogu měli na pultu tyto krásné bavlníky. No a tak jsem neodolala a pár jsem si jich koupila. Dva jsem dala na tác v obyváku a zbytek jsem jen tak spontálně dala na můj umělý stromek, který jsem si včera opět nastěhovala do obyváku. Zřejmě je tam chvíli nechám, ale už teď přemýšlím, co s nimi udělám. Nejspíš je použiju na adventní věnec, tak si jdu prolistovat letošní vánoční časopis od Green Gate a třeba se tam něčím inspiruju. Mívají tam totiž krásně nadekorované jídelní stoly a různá zákoutí. A co vy taky se rádi inspirujete v časopisech či na internetu? Já teda rozhodně, i když si vše pak udělám podle sebe.

Krásné hedvábné bavlníky...


Ach ta krása uvnitř GG časopisu...brala bych celý ten jejich dům!


Bavlník valašský :-D


Krásné podzimní dny všem...


Komentáře

  1. Hani,to je krásná dekorace,to jsem snad ještě neviděla.Hezky jsi to naaranžovala a i na stromku to vypadá moc hezky.Také si hrozně ráda prohlížím různé katalogy,pár mi jich chodí domů.Těším se na jaro,až budeme budeme vylepšovat byt,protože se od nás po pěti letech odstěhuje syn.Hrozně mě takové věci baví.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já ho právě taky takhle viděla prvně a hned se mi zalíbil, ikdyž jsem nevěděla jak ho využiju. Tak na vaše vylepšování bytu se moc těším. Taky se těším na příští rok, kdy by měly u nás taky proběhnout nějaké změny;-)

      Vymazat
  2. Hani, bavlník jsem dostala před rokem od kamarádky na narozky. Měla jsem ho kdysi i na blogu. Jednu větvičku a na ní několik bavlníků. Mám ho nahoře v patře, hezky se vyjímá před hnědou stěnou, ale mohla bych si ho vzít zase na chvíli k sobě dolů. Stromeček si bavlníkem hezky vylepšila, vypadá to krásně. Hezký večer, Hani :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, ten bavlník na větvičce mají v zahradním centru taky. Já si tam loni prvně koupila eukalypt a použila jsem ho do adventního věnce;-)

      Vymazat
  3. Hani, zdravím. Bavlníku to na stromečku moc sluší. Bavlník na větvičce si občas kupuju ve velkoskladě a dávám ho do vázy. Letos mě v balíku od Apropos - shopu přišel také vánoční katalog od GG, což mě moc potěšilo. Časopisy o bydlení ,zahradách, tvoření a ručních pracích prohlížím moc ráda. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, dřív jsem časopis taky dostávala k objednávkám od Bella Rose...teď už tolik neobjednávám, jelikož ty nové kolekce mi barevně moc nesedí. Jinak z Aproposu taky občas objednávám. Ten letošní katalog je o dost tlustší než ty předešlé, tak je čím se kochat;-)

      Vymazat
  4. Hani, kochám se. Bavlník je nesmírně dekorativní, je to taková čistá paráda, které se hodí snad ke všemu.
    Inspiruji se v časopisech ráda, mám tu letité z Anglie, Švédska - i ty tu a tam otevřu.
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, to máš pravdu, že se hodí ke všemu a už teď mám v hlavě představu, jak ho zakomponuju do vánočních dekorací:-)

      Vymazat
  5. Ano,ano bavlník je hodně dekorativní. Tvému stromečku sluší.
    Taky mám ráda časopisy o bydlení, tvoření.... je to určitá inspirace.
    Taky si to stejně udělám podle sebe, ale přeci jenom není na škodu nějaký dobrý
    nápad jako základ využít.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presně tak Hani:-) každý dobrý nápad dokáže člověka inspirovat. Jinak já mám hromadu časopisů a právě v tuto dobu se jimi prohrabávám:-)

      Vymazat
  6. Už jsem ho doma dlouho neměla. Vytvořila jsi zajímavou kombinaci)))
    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, byl to takový momentální nápad, určitě ho zakomponuju do nějaké dekorace. Já to tak mám, že si něco koupím, co mě zaujme, i když ještě nevím jak to využiju;-)

      Vymazat
  7. Hani, bavlníky mám taky různě rozptýlené po domě. Některé jsou už hodně staré, tak skoro dvacet let, ale jsou stále pěkné. Do zimních aranžmá se ti budou hodit.
    Ani jsem nevěděla, že GG má katalog, nějak jsem se k němu nedostala, ale já od nich toho moc nemám, tak asi proto.
    Měj pěkný nový týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já je dřív nikde neviděla prodávat až teď. Jinak GG katalogy jsou krásně inspirativní, já je sháním na mimibazaru, dřív mi i nějaký poslali k objednávce, ale teď moc neobjednávám, nové kolekce jsou na mě dost barevné a nehodily by se mi ;-)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Světli děkuju, už teď mám představu, jak ho využiju ve vánočních dekoracích.

      Vymazat

Okomentovat