1. adventní neděle

 1. adventní neděle

Nastal čas adventní a dnes tu máme první adventní neděli, tak je čas na zapálení první svíčky. Já zároveň začínám s výzdobou. Vytáhla jsem hlavně všechny možné světýlka a nějaké ty dekorace. Letos jsem koupila jen pár drobností v nanu nana, jinak jsem vše vytáhla z mé staré truhly. Dekorací mám už dost a tak se musím krotit v nakupování, ale přeci jen když mi něco padne hodně do oka, tak neodolám :-) Tentokrát nám vyšlo i krásné zimní počasí, venku chumelí. V pátek u nás nasněžilo asi 10 cm, ale během soboty to lezlo dolů a dnes opět chumelí. Zatopila jsem v krbu a půjdu péct naše oblíbené krevety, které už roky tradičně dělám na 1. adventní neděli. Tak vám chci popřát krásný adventní čas a ať ho prožijete v poklidu a hlavně ve zdraví!





Maličkosti z nanu nana...




Věnec na krbu...

I v kuchyni mám alespoň malý stromeček...

Sněhová nadílka u nás na Valašsku.


Komentáře

  1. Krevety? Tak to je parádní adventní tradice. Máš krásně nadekorováno. Přeji krásný adventní rozjezd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, krevety u nás všichni milujem a samozřejmě je nedělám tak často, v rybníku nám bohužel nežijou:-D kdysi jsem je udělala zrovna na 1.adventní neděli a tak jsme si z toho udělali takovou naši tradici, už je po nich:-D

      Vymazat
  2. Hani, krásně sis vyzdobila byt, máš tam útulno. Dnes pěkně lilo, tak jsem se šla podívat, kde je ten sníh, co o něm píšeš. Fakt něco napadlo, ale je vidět, že bydlíte o něco výš :-) Přeju krásný adventní čas celé tvé rodině :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško děkuju, máš pravdu, že i když jsme jen o kousek výš, tak se u nás sníh drží víc. Kolikrát jedu do Valmezu a tam nic a u nás bílo:-D

      Vymazat
  3. Hani,máš to moc krásné a útulné.A všechno to dokresluje zasněžená krajina.
    Mám ráda adventní čas,doma také svítím vším možným,ale chybí sníh.U nás prší.
    Měj hezký adventní čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuju. U nás přes den taky pršelo, ale neštěstí se to změnilo ve sněžení, po letech opravdu pěkná zasněžená nálada.

      Vymazat
  4. Hani, zdravím. U nás taky nasněženo, je to hezké, i když to asi nevydrží. Máš to pěkné, ozdobené, rozsvícené. Taky světýlkuju a pálím svíčky. Doma mi říkají - Ty to tady jednou stejně podpálíš... Krásný adventní čas přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuju. To já taky svíčkuju:-) a dcera to má po mě, ta by furt nakupovala jen svíčky.

      Vymazat
  5. Krásně vyzdobeno. Přeji pohodový adventní čas. J

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, moc tě zdravím a děkuji za nakouknutí k vám! Stojí skutečně za vidění, vykouzlila si krásnou adventní atmosféru. A ten sníh! Ten máme dokonce i my, jen u nás určitě dlouho nevydrží!
    Přeji pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, moc děkuju. No sníh u nás už taky leze dolů...kěž by byla taková trocha na Vánoce.

      Vymazat
  7. Krásná atmosféra- dokonale adventní. Ráda jsem k vám nakoukla.
    Měj se hezky a užívej si to, co advent přináší.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuju. Ještě pár nakupování a pečení a už si to budu jen užívat:-)

      Vymazat

Okomentovat