Můj milovaný příborník

 Můj milovaný příborník

Ano, můj nejmilejší kus nábytku. Před lety jsem ho dostala k Valentýnu a byla jsem spokojenější než za kytku a večeři :-D Je to vlastně kuchyňská skříňka z Ikey doplněná nožkama. Ještě mám od známého slíbenou dubovou desku na vrch, jakou mám na jídelním stole. Za tu dobu jsem ho už zabydlela a už se mi do něho asi skoro nic nevejde. Ale to nevadí, snad letos klapne rekonstrukce kuchyně a tam mám naplánovanou ještě větší prosklenou skříňku. Takže to pak dopadne, že asi vybydlím příborník :-D No a bude důvod koupit nějaké nové kousky porcelánu, na který jsem ujetá. Taky různé skleničky mám ráda. Klidně bych mohla uspořádat opravdu velkou hostinu a bylo by z čeho jíst a pít.







Komentáře

  1. Příborník je krásný.Mám ráda podobné doplňky do bytu.
    Hani,měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuju. Dlouho jsem nějaký sháněla, ale je tam úzká zeď, tak jsem nakonec vymyslela tuto variantu ze skříňky.

      Vymazat
  2. Hani, z takového dárku bych taky měla velkou radost. Je moc krásný!
    Moc ti přeji, aby tvá vysněná rekonstrukce byla!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju. Jsi zlatá a snad se dočkám a tak mě napadlo, že vám sem šoupnu můj návrh nové kuchyně a mohli by jste mi poradit a zhodnotit ho;-)

      Vymazat
  3. Příborník jsem vždycky u tebe obdivovala a šedá se k němu moc hodí-vždyť je to taky moje nej barva)))) Novou kuchyň ti moc přeji. My bojovali s koupelnou rok, možná dva. Nějak jsme se nemohli rozhoupat, až jsem manžela vyprovokovala k činu))) a bouchnul do první dlaždičky a pak to šlo raz dva. No a pak se vyskytly problémy. Měli jsme po náladě a já byla skoro pro zastavení. Ale vydrželi jsme a vyplatilo se. Nic se nesmí uspěchat a musí se věřit, že to vše dobře dopadne. Máš nějaké návrhy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuju...taky bych se ji ráda dočkala. Úplně vidím ty vaše peripetie s koupelnou. Tu my dělali před 5ti lety v domnění, že za 3 týdny bude hotová a omyl...všude prach přes Vánoce a táhlo se to pomalu 3 měsíce. Čekání na vaničku do sprcháče, na vanu...no jsem ráda, že to máme za sebou a stálo to za to. Nafotím ji a vložím sem;-) návrh na kuchyň mám, hodím vám sem plánky a aspoň mi ji zhodnotíte a poradíte;-)

      Vymazat
  4. Hani, příborník máš hezký, líbí se mi. Jsem zvědavá na Tvoji novou kuchyň. Když si vzpomenu na přestavbu té naší... Vypadalo to jednoduše, že se jen zazdí jedny dveře a zbourá jedna příčka a namontuje nová kuchyň. Ale nabalilo se tolik problémů - např. po zbourání příčky se zjistilo, že nejsou v obou místnostech stejně vysoké podlahy, že je špatně i celá elektrika atd atd... Trvalo to nakonec čtyři měsíce, ale nelituju. Mám velikou kuchyň v babičkovském stylu, jakou jsem chtěla a měnit ji už nebudu. Teda - já si vždycky něco vymyslím, ale to budou jen takové malé změny. Muž říká - to je hrozný, tady se furt něco děje... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, věřím jaké peripetie jste měli s kuchyní...stačila mi koupelna. Návrh kuchyně vám tu vložím k diskuzi ať mi řeknete svůj názor;-)

      Vymazat

Okomentovat