Květiny pro lepší náladu...

 Květiny pro lepší náladu...

Ještě v neděli jsem měla ve váze bílé tulipány, které jsem nahradila větvičkama zlatého deště a ty mi ve čtvrtek ráno rozkvetly. Měla jsem z nich radost, ale jen co jsem odvezla děti do školy a zapla internet, tak byla všechna radost pryč....;-( Tělem mi projela husí kůže a já nedokázala celý den nic dělat, než sledovat v televizi, co se děje. Za celý včerejší den jsem toho byla už tak plná, že dnes jsem tu televizi ještě nezapla a raději se šla rozptýlit koupí nějaké pěkné kytky do vázy. Zavřela jsem se v kuchyni a šla vařit, ať svoji hlavu zabavím od špatných myšlenek. No alespoň nějakou tu hodinku to zafungovalo, ale moje myšlenky jsou stále se všemi lidmi na Ukrajině a moc bych si přála, aby to byl jen špatný sen, ze kterého se všichni probudí...Co bude? Kdo bude další? Máme čekat další "68"? Doufám, že se vše, co nejdříve uklidní a všichni ti lidé budou mít opět svobodu a budou se moct těšit opět z obyčejných věcí. To jak jim na zahradě začínají kvést jarní květiny, jak se celá rodina sejde u stolu s teplým jídlem.....Nemám slov, co k tomu napsat a jediné, co mohu dělat, je modlit se. Kéž by se přání plnila na počkání...to mé by bylo prosté. Klid a mír celému světu!




Bílé tulipány....jako symbol míru, jako by věděly, co přijde....

Čtvrteční ráno....

Myslím na vás i nás všechny....dobro musí zvítězit!


Komentáře

  1. Napsala si to přesně, Haničko! Žijeme ten nejhorší sen. A co lidi na Ukrajině... Nechápu a pochopit nechci, kdo to proboha rozhoduje o našich životech...
    Měj pokud možno hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to hlava nebere, že se vždy najde jeden vyšinutec, který chce ničit svět jen pro ukojení vlastního ega....

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Už aby byl konec! Jsem pyšná na Ukrajinu, jaký je to odhodlaný národ!

      Vymazat

Okomentovat