Valašské orchideje aneb ráj na zemi

 Valašské orchideje aneb ráj na zemi

Po delší odmlce vás všechny moc zdravím. V mém životě se staly zásadní změny a tak nějak nebyl čas na můj blog. Změny jsou určitě k lepšímu...po 15ti letech jsem odešla od muže, se kterým byl opravdu moc těžký život. I když by se navenek mohlo zdát, jak žiju krásný život, tak to bylo spíše naopak, jen to člověk nedával najevo a žil si ve své bublině. Nebudu tady na někoho plut, ale věřte mi, že jsem se zbavila velkého balvanu, který mi bránil dýchat. Už je mi fajn a konečně jsem si našla chvilku, vložit vám sem tuhle naši valašskou nádheru. Každý rok si jezdím fotit orchideje "vstavače mužské", které rostou na Starém Zubří, kde jsem trávila v dětství prázdniny. Už jsem tady o nich psala, takže se nebudu rozepisovat, co je to za vzácnost. Tak se pojďte pokochat tou nádherou, která vykvete zase za rok :-)

Vstavač mužský







Tak tady je opravdový ráj na zemi, kde lišky dávají dobrou noc :-)

Moje milované ovečky...

A tady v dálce můj malý miláček :-) syn mojí sestřenice.


Krásný víkend vám všem a klid v duši ;-)


Komentáře

  1. Hani, ta změna je obrovské překvapení, říkala jsem si, co je s tebou, že nepíšeš. Jak zdání klame, myslela jsem, že si spokojená, to mě moc mrzí. Ať se ti daří v další etapě života🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, děkuju. No ono zdání klame, já jsem taková, že se na všechny usmívám, i když mi je ouvej. Ale jen co se zabydlím, tak vás budu zase více zásobovat :-) a stavím se k tobě, jsem ve Valu, takže nejsem daleko.

      Vymazat
  2. Haničko zlatá! Už jsem si psaly - moc mě to mrzí a moc ti přeji, aby bylo líp!
    Ty orchideje jsou nádherné, žiješ na krásném místě a moc ti přeji, aby ti bylo hezky.
    Drž se, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju. Jo bude líp, už se zase usmívám na svět kolem sebe. A myslím i na tebe ať jsi brzo fit.

      Vymazat
  3. Milá Hanko, je to velké a i věřím složité rozhodnutí. Ale když prostě v člověku něco přeteče.......
    Moc Ti přeji, aby Ti změna,ke které ses rozhodla, přinesla klid v duši, úsměv na tváři, prostě hezké normální dny.
    Také vím o místu těchto orchidejí, ale už jsem tam dlouho nebyla.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkuji. Napsala jsi to výstižně, je to tak když něco přeteče, tak je to už moc a tady to přetékalo už hodně dlouho. Je mi fakt líp, žádný stres a dokonce se mi zhojil ekzém na ruce, který jsem měla už od zimy :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Světli, moc děkuji za podporu, člověk musí doufat v lepší časy...jinak by už nebyl ;-)

      Vymazat
  5. Hani, udělat takové rozhodnutí chce hodně odvahy. Já jsem se také kdysi musela smířit s koncem sedmiletého vztahu bez budoucnosti. No, ořvala jsem to :-) Až později jsem pochopila, že to tak mělo být a bylo to to nejlepší, co se mně mohlo stát. Jinak bych nepotkala toho nejlepšího chlapa v Brně a okolí :-)
    Minulý týden jsme oslavili 21 let od svatby a je to stále moc pěkné.
    Přeji ti, aby i Tvůj příběh měl happy end a byla jsi šťastná. Drž se. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc pěkný příběh :-) ...já s ním byla 15 let...je to doba, ale jsem teď volná jako pták a je i někdo na obzoru, tak snad to bude už navždy :-) člověk musí věřit, ale i tak mě to osvobodilo a je mi krásně....:-)

      Vymazat

Okomentovat