Levandulová palička

Dnes bych vás ráda naučila levandulovou paličku, jelikož mám plno levandule na zahradě a po dnešním návratu z Chorvatska, kde mi voněla na každém kroku, jsem se rozhodla ji rychle zužitkovat než mi odkvete nebo přijdou deště. Je to úplně jednoduché. Levanduli si nastříhejte s co nejdelšími stonky. Já si nachystala devět hromádek po třech stoncích. Můžete zvolit i jiný počet, ale musí být vždy lichý, aby se vzor střídal. Levandule si pod květy svážete stuhou a stonky přeložíte na druhou stranu a pak už jen podplétáte stužkou nahoru a dolu než se dostanete na konec květů. Nakonec uděláte uzlík a můžete dozdobit třeba mašlí z krajky. Paličku si můžete vložit třeba mezi prádlo nebo pod polštář pro lepší spánek.


Levandule si rozdělte na lichý počet.

Pod květy svažte.

Stonky ohněte přes květy a proplétejte nahoru a dolů stužkou.


Moje levandule na zahrádce.


Krásné léto všem!

Komentáře