Nejkrásnější dárek od bráchy

 Nejkrásnější dárek od bráchy

Tak tenhle nádherný kočárek mi dovezl brácha Kamil , který v rámci své práce vyklízel jednu prvorepublikovou vilu a jelikož mám takový kočárek podobný, jen dětský pro panenky, který jsem před lety koupila dceři. Tak věděl čím mi udělá radost. Když jsem byla před jedenácti lety těhotná, tak jsem si ho strašně moc přála, ale nikde nebyl k sehnání a navíc jsem se poté dozvěděla, že čekám dvojčata, takže by se mi tam stejně nevlezli :-D No na třetí dítko se už sice nechystám, ale na jaře ho celý opravím a třeba v něm jednou budu vozit vnoučata:-)



Už se těším na jaro až ho dám do kupy:-)


Komentáře

  1. Děkuji škoda, že jsem ho nedostala před 11 lety:-) ale i tak ho zrenovuji a nějaké to mimi si vypujčím na projížďku po náměstí:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. To tedy jo, jen mě mrzí, že mě nepotkal dřív...ikdyž jsem měla dvojčata, tak jsem je mohla posadit naproti:-D na náměstí by se za mnou jistě otáčeli:-D

      Vymazat
  3. Hani, kočárek je krásný i ty dvojčátka by ti do něj vešly, tyhle kočárky byly veliké né jak ty dnešní ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liby děkuji, tento je trochu užší...kamarádka má podobný a fakt široký i na dvojčata:-)

      Vymazat
  4. Haničko, je skutečně moc krásný! Určitě na něj uplatnění najdeš, i když to třeba bude nějaký čas trvat...
    Posílám pozdravy, přeji hodně sil do vánočního finále :o). Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, určitě najde uplatnění...dokonce už našel, načapala jsem muže jak v něm veze hebla do garáže...no málem mě trefilo a už jsem ho hnala:-D

      Vymazat
  5. nádherný, těším se jak ho opravíš...Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světlu to já taky:-) už mám domluvené pochromování...a o zbytek se postarám sama...tak na jaře vypůjčím nějaké mimi a hurá do ulic:-D

      Vymazat

Okomentovat