Podvečer s GG

 Podvečer s GG

Tak jsem konečně vše podělala, uklidila po svátcích a udělala si čas taky na sebe. Udělala jsem si moje oblíbené horké jablko a dala si k němu naše perníčky. Konečně jsem měla možnost použít svůj nový ozdobný váleček ze Slovenska. Perníkové těsto na něj není úplně ideální, ale i tak nám na povrchu zůstaly obtisklé hvězdičky. A co vy stihli jste si udělat i chvilku pro sebe? A jestli ne, tak ro rychle napravte.
Moje oblíbené GG.


Letošní perníčky válené ozdobným válečkem.



Krásný večer...


Komentáře

  1. Haničko, i valašská hospodyně si takovou chvilku rozhodně zaslouží! Vánoční přípravy je maraton, který působí dojmem, že nikdy neskončí :o) Ale děláme to rády a těšíme se z té atmosféry a spokojené rodiny.
    Myslím, že jsem si taky odpočinula, hodně si užívám naše výjezdy do lesa. Taková procházka, to je jiná než tanec po domě :o)
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli přesně tak, dnes mi začíná maraton znovu:-D večer budu vařit guláš na zítra, přijedou dopoledne známí, tak ať mám navařeno a zítra zas budu chystat na Silvestra:-) takže chvilka odpočinku byla potřeba.

      Vymazat

Okomentovat