Pondělní překvapení

 Pondělní překvapení

Dnes ráno jsem se vzbudila a v kuchyni na stole na mě čekala pošta. Kromě předplaceného časopisu Krásný Rok na mě čekala ještě obálka, tak se koukám na odesílatele a bylo mi jasné, kdo mi udělal radost:-) Byla to Helenka , které jsem nezjištně poslala svoje štramberské uši a ona mi na oplátku poslala tento balíček. Helenko moc ti děkuji, tvůj dáreček mě opravdu zahřál na duši:-) Včera jsem si v Jysku koupila umělý stromek, jelikož byl slevněný z 1.200,-Kč na pouhých 450,-Kč a tak jsem ho tam nemohla nechat a dala na něj světýlka, ale přemýšlela jsem, co na něho pověsím. Tak tyto krásné háčkované šišky přišly naprosto vhod a ještě k tomu v mé oblíbené šedé. Hold stále se najdou milé duše, které umí potěšit.
Dnešní krásné překvapení od Helenky.

Krásné háčkované šišky.

Včerejší nákup v Jysku...umělý stromek.

Teď už ho zdobí dnešní překvapení.

Helenko moc děkuji, máš zlaté ruce.


Komentáře

  1. Nádherný dárek <3 Vypadá to krásně. Taky jsem jednou dostala háčkované ozdoby na stromeček a je to nádherná ručí práce.

    OdpovědětVymazat
  2. Helenka má zlaté ruce:-) kdysi jsem dostala od jedné milé duše z MMB vojáčka a dodnes mi visí na staré truhle:-) tohle jsou nejkrásnější dárky od srdce.

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, jsem moc ráda, že pošta neselhala a ještě víc, že se ti ta drobnost líbí a hodí!
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) ani nevíš, jak jsi mě potěšila....tyhle ruční práce a nečekané balíčky potěší nejvíc, ještě takhle před Vánoci, díky tobě jsem už malé předvánoce měla. Krásný Štědrý den a ať se ti splní všechna tvá tajná přání:-*

      Vymazat

Okomentovat