Silvestr aneb moje narozeniny

 Silvestr aneb moje narozeniny


V první řadě bych vám všem chtěla popřát krásného Silvestra a šťastný Nový Rok a samozřejmě, aby byl mnohem lepší než ten, se kterým se loučíme….Do dnes jsem se na svém blogu neprezentovala a ani jsem to neměla v úmyslu, založila jsem ho hlavně kvůli věcem co dělám, co mě baví…recepty, tvoření, ale dnes udělám vyjímku, jelikož se loučím s Kristovými léty a s uplynulým rokem opravdu takové byly. Sice rok 2020 začal moc pěkně….termály, dovolená  v teplých krajích a pak nás tady zahalily roušky. Po jarní vlně jsem ji hodila do šuplíku s tím, že už je nikdy nosit nebudeme, ale bohužel jsme je nasadili zas. Tak co víc nám jen popřát do Nového Roku, než zdraví, štěstí, lásku a ať už ta potvora, co nám tu otravuje životy a společenský život, si sbalí kufry a odletí do jiné galaxie…Moje narozeniny mi určitě nezkazí i tak se u nás všichni sejdeme a budeme se bavit a o půl noci budeme pouštět ohňostroj, tak i vy si užijte krásného Silvestra a nenechte si ho ničím zkazit. Připíjím vám všem na zdraví!!!



PF 2021 Vaše Valašská hospodyňka Hanka.

Komentáře

  1. Přeji krásné narozeniny a PF 2❤️21

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, vše nejlepší k narozeninám i do nového roku. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Haničko! Přeji ze srdce všechno nej k tvým narozeninám!
    Musím říct, že si mě hodně pobavila. Trochu klameš tělem i názvem blogu - valašskou hospodyňku si jako krásnou dámu v malých černých skutečně nepředstavuji :o) Sluší ti to!
    Užij si oslavu a měj krásný celý nový rok! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenka děkuji no takhle jsem tak dvakrát do roka:-D fotka je loňská, ikdyž letos je téměř totožná:-D jinak mě uvidíš celý rok v teplákách a nenalíčenou:-D hold valašská hospodyně a šetříme si na valašský kroj, to je můj sen...tohle je jen silvestrovská maska:-D a mimochodem, jak chodím nenalíčená, tak po mě chcou v obchodě věčně občanku a to i když jdu s děckama:-D tak až zavítáš k nám na Valašsko, tak poznáš mou pravou tvář:-) a přeji ti krásný Silvestr a šťastný Nový rok:-*

      Vymazat
  4. Hani, pokojný rok 2021 a hlavně zdraví. Musím taky říct, že jsem si tu hospodyňku představovala jinak, ale mile si mě překvapila. Vypadáš jak školačka a že máš dvojčata, to by málokdo hádal :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuš, moc děkuji a taky přeju jen to nej v Novém roce. To víš, že bych se raději fotila ve valašském kroji, ale zatím ho nemám:-) Takhle vystrojená jsem jen Vánoce a na Silvestra a v těch botech jsem nikdy nikde nešla:-D takže jak se potkáme, tak mě zřejmě ani nepoznáš jako šedou myšku:-)

      Vymazat
  5. Krásné narozeniny a šťastný nový rok přeji! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. vše nej k narozeninám...,i roce 2021...Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světluško moc děkuju a taktéž přeju vše nej v Novém roce:-*

      Vymazat
  7. Taková kočka. Nevím proč jsem si jako hospodyňku představovala paní v letech s šátkem na hlavě :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat