Štědrovečerně prostřeno

 Štědrovečerně prostřeno

Každý rok prostírám až před večeří, ale jelikož toho mám letos víc, tak jsem si prostřela už dnes. U nás v tom není problém, jelikož jídelní stůl máme i v kuchyni, takže zítřejší oběd zvládneme u něj, respektive hřibovou polévku. Zítra už se nebudu muset tak hnát, abych vše stihla a třeba se kouknu i na nějakou tu pohádku. Dnes už mám nachystaný salát, kapři už to mají za sebou a jsou naporcovaní v lednici a ze zbytků jsem dělala kapří polévku. Stromek je nastrojený, doma naklizeno, takže se jdu konečně natáhnout k pohádce Anděl páně:-)
Vánočně prostřeno...

Prostírání jsem si šila.

Lustr už nazdobený...

Vše jsem jen jemně dodekorovala jmelím.

Talíře jsou z Ikei, vytahuji je jen na Vánoce a jiné příležitosti.

Příbory jsou GG.







Krásný Štědrý den přeju všem.


Komentáře

  1. Krásne prestretý štedrovečerný stôl, mám rada sivú a tie taniere vždy obzerám v obchode...
    Krásne Vianoce,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Vánoce ❤️❤️❤️Nádherně ti vše ladí. Wow moje šedá)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji tobě taky krásné Vánoce a bohatou nadílku pod stromečkem:-)

      Vymazat
  3. I já se připojuji s přáním krásných a poklidných vánočních svátků. Ať jsou šťastné a veselé. A v novém roce hlavně štěstí a zdraví. Petra. PS: stůl máš nazdobený překrásně 🤍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti moc děkuji, tobě taky krásné a poklidné svátky a jen to nej do Nového Roku:-)

      Vymazat
  4. Krásná vánoční výzdoba na stole. :-)
    Přeji Tobě i celé rodince pohodové svátky vánoční a do nového roku hodně zdravíčka. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tobě taky krásný Štědrý den a poklidné svátky:-)

      Vymazat
  5. Haničko, štědrovečerní večer u vás proběhla nepochybně bez chybičky, byla si úžasně nachystaná včas. Stůl je skutečně moc krásný, vkusný, elegantní!
    Přeji příjemné vánoční dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko, prostírání jsem si šila loni nové, jelikož od loňska s námi stoluje babička.

      Vymazat

Okomentovat