Vánoční maličkosti

 Vánoční maličkosti

Dnes jsem opět něco malého vytvořila a to svícen z hrnečku GG. Jednoduše jen z květinářské hmoty, svíčky, větviček a šišek modřínu. Jako bonus mi dnes ve schránce přistála papírová hvězda od DM drogerie a když jsem ji rozvinula, tak mě napadlo vložit do ní led světýlka a pověsit si ji na okno v kuchyni, kde žádné světýlko nemám a tak už svítím. Pěkně mi dnes svítila při pečení vanilkových rohlíčků a slepování lineckého:-)
Tento GG hrneček jsem před lety vyhrála ve fotosoutěži u prodejkyně této značky:-)


Svícen už je na okně v kuchyni.

Tady už je, zítra jen dodekoruji ať tam není tak sám.

Hvězda už visí v kuchyni a krásně svítí kolemjdoucím...

Pohled z venku.


Komentáře

  1. Haničko, vkus a cit je vidět na každé tvé fotce. Moc hezky je u vás!
    Hlásím, že uši v pořádku dorazily!! Moc děkuji! Ještě jsem neochutnala, chci balíček nejprve vyfotit, ale vracím se domů za tmy, snad dnes... Je to od tebe nesmírně pozorné, moc děkuji! Letí k tobě obálka s poděkováním.
    Měj hezký adventní den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Helenko, děkuji za info, že uši v pořádku dorazily:-) tak ať chutnají.

      Vymazat

Okomentovat