Dnešní GG radost

 Dnešní GG radost

Po letech jsem si udělala radost s Green Gate porcelánem. Poslední léta měli spíš barevné kombinace a ty se mi nehodily do interiéru a ještě když na mě na Bonami vykoukly ty talíře Green Gate Amira white jen za 209,-Kč kus, tak jsem hned objednala 4ks a dnes je mají už za 519,-Kč tak nechápu nic, to byl fakt kšeft roku :-D Zbytek jsem objednala na eshopu Apropos, mají tam teď slevy a myslím, že je to jediný eshop, který má tolik produktů od této dánské značky. Dřív jsem nakupovala na Bellarose, ale tam od GG poslední dobou mají jen slabý výběr. Ty šedé puntíkaté se jmenují spot grey, mám takovou sadu v červené s puntíky, ale jaksi už červené neholduji, ale mám jich větší sbírku od misek, kalíšků na vajíčka až po konvici. Ty se jmenují spot red a některé kousky jdou koupit do dnes, ale z jiných kolekcí už nic nekoupíte, jelikož je mění každý rok. To se mi vždy líbilo, že se člověk těšil na něco nového, ale poslední roky jsou moc barevní, teda na mě....Nejkrásnější kolekci měli v zimě 2013 a 2014, ale tehdy jsem ujížděla na červené :-)


Green gate Amira White...

Green gate spot grey...

Ještě si doobjednám dvě ty misky ať mám kompletní sadu.


Ať žije GG :-)


Komentáře

  1. Haničko, je to moc krásný porcelán. Domácnost mám bohatě vybavenou, tak se jen kochám, třeba u tebe... Občas si kupuji nebo spíš kousky od Ib Laursen. Série Mythe je bez dekoru a lépe se mi kombinuje s tím, co doma mám.
    Je pravda, že nikdy nezapomenu, když mě Terka v Anglii vzala do obchodu - půl GG, půl IL. Zapomínala jsem dýchat :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, tak Ib Laursen je má druhá láska, ještě když jsem si ujížděla na červené, tak mám jejich hrnky, misky,mísy na těsto atd...ještě, že jsem si tehdy ujížděla i na bílé, jelikož se mi teď hodí k té šedé, co jsem si od nich koupila loni, misky a mísy na těsto...No to já bych taky nedýchala, kdybych se ocitla v takovém obchůdku:-) karta by šla jistě do mínusu:-D

      Vymazat
  2. Hani souhlasím - až žije GG!!! Taky se mi věci od nich moc líbí. Já jsem naposledy přikupila sadu s kytičkama Elouise White. Mám bílou kuchyň v babičkovském duchu a tak se tam hodí. Je to moc krásný porcelán, jen ty ceny by mohly být nižší. Víš, že už je nová kolekce GG na jaro ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak Elouise White je taky moc pěkná kolekce. Taky mám bílou kuchyň ve venkovském stylu, dřív jsem milovala ty jejich červeno-bíle kolekce fay red postage...a dnes si ujíždím na šedé. Mám i pár kousků Dora White nebo Bianca grey...krásné kolekce...kéž by je vrátili...

      Vymazat
  3. Je důležité dělat si radost! Vybrala jsi krásné kousky!

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, nikdy by mě nenapadlo, že nádobí v šedé barvě je tak hezké. Až u tebe přicházím šedé barvě na chuť :-) Nadělila sis moc hezké věci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško děkuju. Pomalu předělávám kuchyň do šeda a potřebuju nahradit můj červenobílý porcelán, měla jsem dřív červené období:-)

      Vymazat
  5. Super kup. Krásné a nadčasové. A ještě k tomu v mé oblíbené barvě. Ať hezky slouží !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuju, ještě jsem si doobjednala ty dvě misky, než zruší tu kolekci a pak by mi to bylo líto:-)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Světli děkuji, opravdu radost po letech a dodatečný dárek k narozeninám, letos na Vánoce bude prostřeno GG:-)

      Vymazat
  7. Hani, moc pěkné a holčičí. Taky mám něco, ale stejně jako Helenka, spíš IB Laursen.
    Měj pěkný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Ib Laursen jsem si loni koupila krásné šedé mísy a misečky:-) ta barva se jim fakt povedla a to jejich zpracování miluju, jednoduché a přitom krásné.

      Vymazat

Okomentovat