Paragliding na Signal Hill

 Paragliding na Signal Hill

Další ze zážitků, na který jsem se nesmírně těšila, byl paragliding. V ČR jsem sice skákala padákem z letadla v tandemu, ale paragliding jsem si ještě neměla možnost zkusit a musím říct, že to byl parádní vyhlídkový let nad městem a já bych vydržela celý den se takhle vznášet v oblacích:-) Ze Signal Hill je krásný výhled i na Teble Mountain a Lion’s Head. Není třeba co dodávat, tak se pojďte proletět nad Cape Town se mnou :-)




Vpravo Lion's Head.

V dáli Table Mountain.


V dálce fotbalový stadion.

Video mi bohužel nešlo vložit...je moc obsáhlé.




Komentáře

  1. No to je odvaha )))) To bych nikdy nedala. Nemůžu sedět ani v letadle u okýnka )))

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, nemusím na paragliding s Tebou ? Létat letadlem mi nevadí, naopak to mám ráda, ale toto nee. Jseš akční !!! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pro každý adrenalin :-D ještě bych si chtěla zkusit bungee jumping :-)

      Vymazat
  3. Páni klobouk dolů! Partner mě chce jednou vytáhnout na seskok padákem. Ale já mám strach z výšek a taky letadel. Natož ještě skákat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do toho jdi, já před lety koupila muži ke kulatinám seskok padákem a jelikož nechtěl jít sám, tak jsem šla taky a to pak člověk letí rychlostí 240 km/h to je super a pak, když se roztáhne padák, tak už se jen kochá :-) paragliding je oproti tomu procházka růžovým sadem ;-)

      Vymazat
  4. No, Hani, u tebe se dočkáme ledasčeho! Jistě parádní zážitek!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, určitě by se ti to taky líbilo, jen tak se vznášet nad městem a kochat se....:-)

      Vymazat
  5. Tak to musel být zážitek! Asi bych se bála :o)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti nebyla to zas taková výška a je to takové pomaloučké, žádná rychlost ;-)

      Vymazat
  6. Hani, si odvážná, ale musí to být paráda, tak si poletovat nad zemí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, určitě by se ti to taky zalíbilo, kdyby sis to zkusila, nebyla to velká výška, větší adrenalin byl pro mě vyskočit z letadla, skákalo nás tehdy šest tandemů a samí chlapi krom mě a nikdo nechtěl jít první:-D tak jsem jim říkala, že jsou to máčky a že jdu první:-D

      Vymazat
  7. To musela být nádhera. Líbilo by se mi to.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, konečně někdo, komu by se to líbilo :-) my Hanky jsme odvážné :-D chtěla bych jít znovu tady u nás v ČR.

      Vymazat

Okomentovat