Třeskutá zima na Valašsku

 Třeskutá zima na Valašsku

Ještě minulý týden to u nás vypadalo jako na jaře, ale od pátku se vše obrátilo, začalo sněžit a dnes přišla opravdu třeskutá zima. Ráno jsem myslela, že mě šálí zrak při pohledu na sníh....říkám si vidím snad žlutě? A pak jsem si na Seznamu přečetla, že se k nám do Evropy zatoulal písek až z daleké Sahary, takže jsem si řekla, když my nemůžem letos do Afriky, tak Afrika přiletěla k nám :-D No a ještě ke všemu fouká protivný ledový vítr od severu a vše je namrzlé a v tom větru, pak větve stromů praskají. Takže to u nás vypadá jak v ledovém království, venku je -5°C , ale pocitově je tak -15°C. Tak jsem šla ven udělat pár fotek a honem domů do tepla.


Vše je pokryto ledem.

Foťák mi moc nechtěl zabrat ten žlutý saharský písek, tak snad to vidíte.




Rybníky už začínají opět zamrzat.



Ledové království.


Přiletěl Mlynařík Dlouhoocasý, vždy jich přiletí najednou minimálně deset, ale než vytáhnu foťák, tak mi uletí:-)



Komentáře

  1. Hani, už došla velká zima i k nám. Přávě teď v 6h ráno, je taková chumelenice, co jsem už dlouho neviděla. Ani kočky nechtějí ven :-) Je to u vás jak v pohádce, kdyby si dala větší fotky, byla by to ještě větší paráda ;-) Měj se krásně a nezmrzněte tam u vás pod Kulíškem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liby, tak dnes je teda pořádná nadílka, my ještě ani nevyřeší. Ani traktor u nás nerozhrnul cestu a na hlavní cestě nejezdí skoro žádné auta. Tohle mělo přijít na Vánoce.

      Vymazat
  2. Haničko, i u nás je nasněženo, zůstali jsme tedy u klasické bílé :o) Aktuálně -6, prostě normální zima!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli jak píšeš...normální zima, ale dnes u nás hlásí až -20°C tak uvidíme ráno:-) u nás konečně zamrzá nadějně rybník na bruslení.

      Vymazat
  3. pohádkově jsi to nafotila,Sv.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat