Dekorování

 Dekorování

Neustále se snažím něco tvořit a tak i pořád něco předělávám a dekoruji. No co taky jiného dělat, když máme zaracha. My máme sice to štěstí, že máme velkou zahradu a hned za domem les, jenže venkovní teploty ještě nejsou moc příznivé. Včera nás sice sluníčko na chvíli prohřálo, ale dnes ráno opět sněžilo a venku je pěkná zima, tak si dělám jaro alespoň doma. Zítra se chystáme s dětmi vrtat a zdobit vajíčka, mají prázdniny, tak je alespoň nějak zabavím a už pomalu začínám pomýšlet na Velikonoce.

Postupně obměňuju dekorace na tácku v obyváku....

Ze skříňky jsem už sklidila zimní věci a dala si tam už slepičku a moje loňské madeirové vajíčko.

Každý rok si alespoň jedno schovám, zbytek rozdám koledníkům.


Slepička už místo šišky.

Tulipánky se už začínají klubat...


Komentáře

  1. Já tak nějak přežívám))) tedááa ta vajíčka. Obdiv !!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji, no co jiného nám zbývá. Ještě kdyby bylo už tepleji a mohli by jsme se rýpat v zahrádce. Já mám za okny už sazenice rajčat a o víkendu jsem zasévala libeček a okurky.

      Vymazat
  2. Haničko, zahradu máme taky (dnes jsem tam trochu řádila), ale v dobrém závidím ten les. Ten náš nejoblíbenější je v jiném okrese...
    Dekoruješ si to doma moc krásně, vše elegantní a sladěné. A ukázka madeirových vajíček - dokonalost sama.
    Měj se moc hezky a opatruj se! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli u nás dnes sněžilo, tak vyhlížím už teplo, potřebuju sestříhat hrozno na pergole a navést novou hlínu do dvou záhonů. Les je fakt paráda, ještě, že ho tu máme, ale jen několik stovek metrů máme taky jiný okres, kde chodím na louky fotit orchideje, tak ještě, že nekvetou abych se tam neplížila jak partyzán:-D

      Vymazat
  3. Hani, máš to pěkné. Bílá, šedá, starorůžová - to jsou moje barvy. Zahrádku máme taky, ale nic se tam ještě dělat nedá, je tam moc mokro. Jen jsem si tam dvakrát vypila kafe a trochu se slunila s časopisem. Bydlíme blízko lesa, jsem tam často a to je fajn. Už se také chystám vytáhnout krabice s velikonoční výzdobou, zatím mám jen zasazené primulky na oknech. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuju, les je paráda, když ho má člověk kousek, já dnes dělala konečně madeirová vajíčka. Stihla jsem jen tři, ale nad jedním strávím minimálně hodinu, takže zítra pokračování :-)

      Vymazat
  4. Hani, tak už vím, co jsou Madeirová vajíčka. Jsou krásná a jsi šikovná, máš doma hezky nadekorováno, mi všechno ničí Bětka. Jak je na stole něco nového, už je tam ... Dnes nám leze sluníčko, uvidíme, jak dlouho mu to vydrží, asi byl pěkný mráz. Včera byla zima jak v Rusku, protivný ledový vítr, ani ven jsem nešla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, taky jsem včera nevytáhla paty, dnes jsem udělala tři madeirová vajíčka. Ono se to nezdá, ale nad jedním strávím minimálně hodinu, tak až teď jsem skončila. A k večeři byla vaječina :-)

      Vymazat
  5. Máš to doma všechno krásně sladěné. Taky máme les tzv.za humny, takže za přírodou nikam daleko nemusím.A jsem za to v této době ráda. Na zahradě to ještě úplně pracovat nejde. Ještě je všude moc přemokřeno, ale ostříhat- spíš ořezat dva velké trsy okrasné trávy bych tedy mohla.
    Tak vrtání vajíček zdar !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuju, vajíčka jsem dnes zvládla tři a vyhlížím teplé počasí ať můžu ostříhat vinnou révu na pergolách, doma mám už sazeničky rajčat, co mi vzešly, tak se už opravdu těším až nám počasí dovolí pracovat na zahrádce.

      Vymazat

Okomentovat