Jaro u nás

 Jaro u nás

Včera byl krásný teplý den, svítilo slunce až hřálo a já se rozhodla prozkoumat naší zahradu, co se už probouzí k životu. Zem je ještě sice zmrzlá a u rybníka sotva sněženky vylezly, ale výš na kopci už krásně kvetly a i bledule a nádherný první žlutý posel talovín zimní, který tvoří krásné koberce a nevadí mu noční mrazy. Pár sněženek jsem si odnesla i domů. Dnes je opět chladno a sem tam poletoval i sníh, tak už se opravdu těším až vše zazelená a vše jen pokvete.

Bledule jarní.

Sněženka podsněžník.

Talovín zimní.


Tulipány doma už krásně vykvetly, po odkvětu poputují do zahrady pod zem.

Sněženky v kuchyni.


Komentáře

  1. Hani, zdravím. Hezká kvítka. U nás dnes tedy pořádná zima, vítr a sněžilo. Tak jsem ani paty nevytáhla, šila jsem vnučkám na koledu. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni taktéž, dívali jsme se dnes s tchýňkou na Šarlatána a moc se mi film líbil. Těšila jsem se, že na něj půjdu do kina, ale bohužel si musíme dělat kino doma...

      Vymazat
  2. Jaro se letos hlásí velmi opatrně - vykoukne a pak hned zasněží a zamrzne. Ráda jsem nakoukla na tvou zahradu.
    A jak čtu, už si viděla Šarlatána - těším se...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli přesně jak píšeš, chvíli svítí sluníčko a pak zas padá sníh, už aby bylo opravdové jaro. A Šarlatán se mi moc líbil, dlouho jsem se na něj těšila.

      Vymazat
  3. Krásně se probouzející jarní příroda. Obdivuji ji na každodenní procházce. U nás dnes dost větrno; ale i tak vyrazíme zdolat pár kilometrů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak ať ty ujdené kilometry jsou příjemné, pěkný víkend ;-)

      Vymazat
  4. U nás zatím na zahrádce jenom sněženky. Jaro tady poblíž Krkonoš nikdy až tak moc nespěchá.
    Ale už se těším až se to začne venku zabarvovat jarními svěžími barvami.
    Pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už aby bylo opravdové jaro, těším se na petrklíče, blatouchy a sasanky:-) pěkný den i tobě.

      Vymazat
  5. Hani, těším se až budeme mít zahradu bílou od sněženek, zatím vykvétají pomalu. Sem tam leze i bledulka, ale je jich čím, dál míň. Měj pohodový víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Liby, miluju ty bílé koberce sněženek, sousedi pod námi jich mají plno v sadu, tak se tam chodím kochat:-)

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera. My bývame v byte a vonku chodíme málo tak som si ešte nevšimla že čo vlastne kvitne. Ale pôjdem sa teda pozrieť s deťmi že čo už je vonku

    DENNÍK BÁBÄTKA // 3. MESIAC

    OdpovědětVymazat
  8. u nás zatím vše vykukuje nějak opatrně, ale těším se..Sv.

    OdpovědětVymazat
  9. U vás je jaro krásné, u nás dneska pěkně zebou ruce. J.

    OdpovědětVymazat
  10. Já už se tak nemůžu dočkat... Na hřejivé paprsky, až se venku všechno zazelená, už zase plánuji co kde zasadím... Jaro, pojď už :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám nachystaných plno cibulek, co mi odkvetly narcisky a jiné cibulovinky, tak už taky přemýšlím, kam je zasadím.

      Vymazat

Okomentovat