Moje malé jarní radosti

 Moje malé jarní radosti

Sluníčko už začíná pěkně hřát a já už vyhlížím, kdy zaryju ruce do své zahrádky a tak jsem si udělala dnes při nákupu alespoň malou radost. Koupila jsem si rozmarýn a dala si ho na parapet, ale hned jak bude teplíčko, tak poputuje do zahrádky. Bylinky miluju ze všeho nejvíc a mám je v zahrádce ve vyvýšených záhonech. Krom toho jsem si koupila tulipánky, které po odkvetení taky poputují někam do zahrady nebo k rybníku. A ještě jsem dnes přesazovala moje citróníky a jarnila jsem interiér, takže jsem zimní věneček na mé vitríně změnila za jarní s motivy motýlů. No ráda bych si šla nakoupit i nějaké nové jarní dekorace, ale až dnes jsem zjistila, že se nedá nic koupit...jelikož poslední dobou už raději nesleduji ani zprávy. Takže jak to tak vidím, tak na Velikonoce budu vytahovat staré dekorace nebo nezbývá nic jiného, než něco objednat. Ale mě právě baví chodit po obchůdkách a kupovat maličkosti. Ach jo...těšila jsem se, že vše už otevřou a ne, že zavřou i to, co bylo otevřené...

V kuchyni na parapetu....


Dnes krásně hřálo sluníčko, i když my máme na zahradě ještě zbytky sněhu.

Tulipány...už se těším až vykvetou :-)

Jarní věneček na vitríně, je osvícený led světýlky, ale jakmile se venku zazelená, tak ho omotám větvičkama.

Pěkný březen přeji všem, i když tento bude "zarachový" tak ho přečkejte v poklidu a budeme se těšit na jaro a pak všichni hurá do přírody:-)





Komentáře

  1. Už se taky těším na jaro jako všichni kolem. Snad bude sluníčko dobrým lékařem a vyléčí naše pošramocené duše. Zatím jedu stále v zimním módu a jarní dekorace jsem zatím ve svých skrýších neobjevila. Moc se mi líbí ta tvoje vitrína. Je fakt nádherná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc pěkně jsi to napsala, že nám sluníčko vyléčí naše duše :-) A co se týče vitríny, tak takovou mám naplánovanou kuchyň. Je to kuchyňská skříňka z Ikey, jen jsem ji doplnila nožkama a udělala si tak vysněný příborník s vitrínou, tak snad se dočkám i té kuchyně....nějak mě poslední rok ubíjí a nechce se mi ani nic plánovat, i když návrh mám kompletní, ale kdo ví, kdy nám Ikeu otevřou....

      Vymazat
  2. Hani, hezká zátiší jsis vytvořila. A motýlkový věneček se Ti tam hodí. Já jsem dneska sázela do truhlíků petrklíče, co jsem koupila. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já letos kvůli restrikcím promeškám návštěvu sněženkového údolí u kamarádky, ale ráda vám tu nafotím náš petrklíčový ráj v sadu :-)

      Vymazat
  3. Hani, vystižně si to nazvala, máme zaracha. Rozmarým mám doma už tři roky, ale letos poputuje na zahrádku a domů si nasadím nový mladý. Taky už jsem věnečky všude vyměnila za jarní. Ten tvůj motýlkový je hezký. Na kytky se dostanu tak akorát k zahradníkovi. Dostala jsem poukázku do Zahr.centra, snad se tam někdy dostanu, my auto nemáme, tak jsem odkázaná na druhé. Je to z ruky až na konci města. Ráda tam nakupuju, tam se vždycky vyřádím. Mám doma akorát primulky a krásně mi tu voní hyacint. Taky už se nemůžu dočkat, až se bude dělat na zahradě, sluníčko svítí, ale že by bylo teplo, to se říct nedá.Měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, tak rozmarýn doma ti závidím, mě doma bylinky moc nevydrží, jelikož můj muž moc vytápí a to se jim nelíbí, ale kupodivu mi předloňský rozmarýn prvně přezimoval....asi kvůli mírné zimě, jsem zvědavá na jaře, zda se probudí ze zimního spánku. Jinak zahradní centrum ráda navštěvuji, před Vánocema jsem si tam koupila baňky, když bylo vše zavřené, jinak tě tam ráda někdy svezu;-) hoď mi do mailu tel a domluvíme se. Přeju krásný březen.

      Vymazat
    2. Hani, tvoji nabídku ráda využiju, ale na cestu ti dám. Jenom jsem nikde nenašla tvůj email, kde bych ti napsala můj telefon ...

      Vymazat
    3. Libu, já si neuvědomila, že se tu email nezobrazuje. Tady ho máš:valasskahospodynkahanka@gmail.com

      Vymazat
  4. Krásně sis to doma vyjarnila, Hani! Pohled na ten parapet ti musí dělat radost. Síly se mi vrací a tak už taky pomýšlím na změnu, i když teploty mají být opět spíš zimní. Krabici s nápisem jaro jsem ještě nevytáhla, ale včera jsem uháčkovala slepici :o) Většinou začínám mytím oken, ale na to se ještě úplně necítím...
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli jsem ráda, že se ti síly vrací:-) já zatím umyla jen ty dvě okna v kuchyni, jinak to nemá cenu. My máme vedle domu velké pole a jak začnou kvést pampelišky, tak mám pyl všude a myju okna a parapety až po jejich odkvetení a to bych z té vody mohla dělat med, jak je žlutá :-D To tvé háčkování obdivuju, já umím háčkovat jen úplný základ....tak možná šálu :-D kde bych se zmohla na šišku nebo slepici, to ji dřív vysekám z kamene :-D

      Vymazat
  5. Pěkně si jaro začínáš do domova pouštět. Taky už začínám pozvolna něco měnit. Sice ještě předpovídají chladnější dny, ale vzduch už jarem voní.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuji, no snažím se ty dny zpříjemnit, když jsme pořád doma a už vyhlížím jarní prázdniny a těším se, že s dětmi nebudu řešit školu, ale budem dělat madeirová vajíčka:-)

      Vymazat

Okomentovat