Nový květináč pro citroník

 Nový květináč pro citroník

Už dlouho jsem sháněla podobný proutěný květináč pro můj citróník, líbil se mi podobný v Jysku, ale u nás je měli vyprodané a bohužel objednat nešel. Takže se mi poštěstilo až teď v zahradnictví, kdy jsme jeli kupovat svíčky na hřbitov. Měli ho ještě v menším provedení, takže budu muset zavítat znovu a vzala jsem si alespoň malou květinku na parapet v kuchyni. No a jelikož u nás dnes sněží a na zahradě tedy není co dělat, tak jsem udělala ještě pár dalších vajíček pro koledníky.

Tohle je košík dle mého gusta.

Už se těším až citróníky přemístím ven a dozrajou plody.

Teď je mám na schodišti, kde je chladno, ale potřebovala bych pro ně zimní zahradu.

Tady mnou vypěstovaný citrón a litchi.


Jedna kráska do kuchyně na parapet.

Pokračování ve zdobení vajíček.


Komentáře

  1. Velký obdiv. Nám citrusy vůbec nejdou; nelíbí se jim u nás.
    Vyjíčka jsou nádherný.
    Hezké jaro :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi u nás přes zimu citrusy taky sotva přežívají, muž moc topí a potřebovaly by chladněji, ale přes léto zas ožijí.

      Vymazat
  2. Hani, nevím, co se mi líbí víc - košík, nebo ten citroník?
    A ty kraslice... prostě šikovná valašská hospodyně!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, citroník jsem nikdy nepěstovala. Ani jsem netušila, že bez zimní zahrady by v našich podmínkách plodil. A ty kraslice máš překrásné, jemná práce.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, moc děkuji, no citroníky potřebují na zimu hlavně spočnout v chladu, loni jsem je měla v garáži, kde bylo chladno, ale tam si letos muž udělal druhý obyvák, tak šli na schodiště, tak uvidím, jak se probudí k světu až je dám letos ven, snad zase pokvetou.

      Vymazat
  4. košík je moc hezký, citrovníku se ti daří,Sv.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, Ty jsi tedy Mičurin - pěstuješ i citrony ! To jsem nikdy nezkoušela. Líbí se mi, jak máš vyrovnané kraslice pěkně v řadě jako vojáky. A ty bílé kalíšky na vajíčka jsou krásné. Já mám jenom od GG s kytičkama a chtěla jsem si koupit ještě taky nějaký bílý hladký, ale na žádné jsem na netu nenarazila. Odkud je máš ? Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Leni ty jsi mě fakt pobavila, no vajíčka mám srovnané jako vojáky jen na fotky, to abych příští rok věděla, jak je zdobit a nafotím si je vždy z více stran. Hold je zdobím jednou za rok a to si už pak nepamatuju ty vzory, když všechny rozdám, jen občas alespoň jedno schovám pro předlohu:-) ty kalíšky mám z Kiku za pár kaček, hold letos tam nic k Velikonocům asi nekoupím:-( od GG mám taky kalíšky, ale hlavně ty, kde převládá červená a té už zrovna neholduju:-)

      Vymazat
  6. Citroník jsem kdysi taky z jadérka vypěstovala, ale taková pěstitelka, abych měla i citrony,tedy nejsem.
    Tvoje vajíčka to je radost pohledět !
    Jsi prostě škulka !
    Košík nemá chybu, taky by se mi líbil.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jsi zlatá , děkuju moc. Já citrusy sadila už od mala, jen škoda, že mi je pak napadly nějaké potvůrky a všechny uhynuly....dnes by z nich byly krásně plodící stromky. Tak snad ty moje nynější se budou mít k světu...a děkuju za pochvalu vajíček.

      Vymazat

Okomentovat