Restaurovaná panenka Marie

 Restaurovaná panenka Marie

Tuhle krasavici našel můj brácha při vyklízení jednoho starého domu, kdy byla už celá zašlá a zrezivělá. Dříve dělala parádu ve štítu domu ve výklenku. Musel ji nechat opískovat, aby ji zbavil zbytků nátěru a hlavně rzi. Fotku před renovací jsem jaksi zapomněla vyfotit, až když jsem na ni podkladovou žlutou barvu a až poté jsem na ni nanesla zlato. No jsem zvědavá, kam si ji umístí, když bydlí v paneláku :-) 

Tak snad najde vhodné místo.

Panenka Marie s podkladovou barvou.

Pak se na ni nanese mixtion, na který se kladou plátky zlata.


Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Evi děkuji, brácha viděl zatím jen foto, ale už teď se mu líbí. Dojede si pro ni na Velikonoce.

      Vymazat
  2. Hani, taky jsem opravovala a taky bráchovi podobnou, ale na bílo s modrými konturami, tak jak byla. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ti bráchové ví na koho se obrátit viď? :-) a ten můj ví, že na to mám vše potřebné, jelikož je to součást mé práce:-)

      Vymazat
  3. Hani, bratr našel skutečně poklad. Obdivuji tvé restaurátorské schopnosti a doufám, že ji bratr najde důstojné místo.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat