Svátečně prostřeno

 Svátečně prostřeno

Jelikož má drahá polovička slaví o víkendu svátek a dnes bude do večera v práci, tak jsem se mu rozhodla nachystat malé překvapení už dnes. O víkendu přijde rodina, takže by na to nebyl čas. Udělala jsem mu oblíbený malinový cheesecake, svátečně prostřela novým porcelánem a jdu péct krevety a vařit thajskou krevetovou polévku. Loni jsme totiž touhle dobou byli v Jižní Africe a na jeho svátek jsme tam grilovali a byla to příjemná změna, jelikož v březnu to u nás na grilovačky ještě moc není. No sice tento týden bylo dost teplo a na sluníčku jsme seděli v krátkém rukávu, ale dnes ráno jsme se vzbudili opět do bílého rána. Takže jsem se rozhodla udělat takovou vzpomínku za teplými kraji a udělat naší oblíbenou mňamku. Tak snad bude spokojený :-)

Konečně nastala příležitost využít nový GG servis.

Šedé talíře jsou z Ikey.....




Tak šup s nimi do trouby....

A vám všem přeju krásný víkend :-)


Komentáře

  1. Musela to být velká radost, zasednout k takovému stolu! Manžel byl určitě potěšený, dokonale nakrmený a měli jste krásný večer.
    Hani, přeji příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli spokojení byli všichni :-) Moc ráda svátečně prostírám a využívám všechen můj porcelán, ať není jen vystavený ve vitríně.

      Vymazat
  2. To bylo tedy krásné překvapení. Krásně prostřeno a vzpomínková ňamka....
    bezva večer jste měli.
    Pohodovu sobotu u vás Hanko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani překvapení se povedlo, taky by se mi líbilo, kdyby mě tak někdy překvapil i on :-D Taky přeju krásnou sobotu, u nás je sice chladno, ale krásně svítí sluníčko.

      Vymazat
  3. Hani, máš to krásné. Green gate je prostě špičkový, mám ho taky ráda. Ale to už jsem Ti psala dříve. Tak jste si to hezky užili, viď. A manžel určitě koukal, jak to máš vyšperkované. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, má drahá polovička ocení hlavně jídlo:-D mé tvoření moc ocenit neumí....tak akorát, když potřebuje po mě něco udělat:-D

      Vymazat
  4. Tak to muselo být velké překvápko. Vše vypadá náramně.
    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji, muže hlavně zajímá se dobře najíst:-D ale byl to fajn večer plný mořských chutí.

      Vymazat
  5. Krevetová polévka zní zajímavě. Někdy zveřejní prosím i recept ;)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, recepty na krevety i krevetovou polévku najdeš u mě na blogu : http://valasskahospodynkahanka.blogspot.com/2020/10/thajska-krevetova-polevka.html
      Pěknou neděli přeji.

      Vymazat
  6. Hani, ten Tvůj se má, tak všechno nej a hlavně zdraví a pohodu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, to by měl slyšet:-D dnes mu peču kačenu se zelím a k tomu si dá točené, koupil si bečku, když přijdou gratulanti.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Ooo:-) Světluško děkuji, tak přemýšlím, že brzy dám přečíst celý blog muži:-D ať se nakochá příspěvky:-D

      Vymazat

Okomentovat