Velikonoční výzdoba

 Velikonoční výzdoba

Tak jsem si dnes vyzdobila dům. Nejdřív jsem si natrhala do vázy větvičky divoké trnky a dala na ně mé letité porcelánové kvítky, tak uvidíme, zda vše vykvete do Velikonoc. V zahradnictví jsem si koupila modřince a zasadila je do formy na bábovku a doplnila je křepelčíma vajíčkama. Na věneček na vitríně jsem omotala zelenou větvičku a dala na něj moje starší madeirové vajíčko, které je zelenkavé a tyto snáší slepice jménem Green schell. Kdysi jsem jezdila k jedné paní na domácí vajíčka a vždy tam bylo pár těch zelenkavých a ty jsem si schovávala právě na Velikonoce. Letos jsem si nekoupila žádnou novou dekoraci...objednávat se mi nic nechtělo, ale za to jsem včera ve schránce objevila moc milý balíček od Helenky Helenko moc děkuji, máš zlaté ruce a vše mi už dělá parádu :-) Takže nadekorováno jen zlehka. A co vy už máte nazdobeno?

V jídelně na stole.

Ptáčci v hnízdečku.



Na příborníku, jsem zvědavá zda modřince do Velikonoc vykvetou :-)

Pár křepelčích vajíček jako dekorace.


Slepička od Helenky visí na mé oblíbené skříňce.

Pojmenovala jsem ho ušáček na vajíčka :-)

Ušáci od Helenky.

Věnec na příborníku.


Krásné Velikonoce přeju vám všem!


Komentáře

  1. Hani, nazdobeno mám, ale taky zlehka. Na Vánoce zdobím celý dům mnohem více. Máš to pěkné, líbí se mi ty porcelánové kytičky moc ! Přeju Ti pěkné Velikonoce. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuju, taky na Vánoce zdobím víc, i proto že jsou to delší svátky. Mě zabere hlavně hodně času vrtání vajíček a teď s děckama na online výuce mám pocit, že jsem víc učitelka než hospodyňka:-D

      Vymazat
  2. Krásné velikonoční dekorování)))
    Přeji poklidné prožití Velikonoc.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, máš to doma hezké, krásně sis vyzdobila domeček. U mě doma moc výzdoby nemám. Letos mě to už vůbec nebaví, stejně nikdo nepřijede, dcera bydí v Novém Jičíně, tak se tu nedostane. Mám pověšených pár vajíček a něco na stole. Spíš mám výzdobu venku. Na zimolezu mám vajíčka, v truhlíkách taky a i pár blbinek. O vánocích se vyřádím víc, to mě baví. Přeju pohodové velikonoce i když letos budou opět jiné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško chápu, na Vánoce se taky víc vyřádím:-) já mám to štěstí, že mám rodinu v okrese a tak bráchové můžou dojet a dojdou i sousedi, takže letošní Velikonoce se konečně vrátí do starého režimu...i když nebudou tak jako před příchodem té mrchy z východu, ale pomalu se to vrací do starých kolejí. Měj krásné Velikonoce a držím palce ať se co nejdřív můžeš vidět s dcerou a zbývající rodinou z poza kopca z NJ;-)

      Vymazat
  4. Haničko, moc krásně nazdobeno, jemně, vkusně, tak to mám ráda. Líbí se mi to hnízdečko s ptáčky, kouzelné!
    Taky jsem si letos nic nového nekoupila, ale ono se dá čarovat i s tím, co je doma. A bylo mi ctí přispět k jarní náladě u vás :o)
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli moc děkuju:-) dnes byla u mě kamarádka a moc se ji líbilo tvé tvoření:-) ukazovala jsem jí, jak mám nadekorováno...A shodly jsme se, že to je pro nás vyšší dívčí, já stvořím od všeho něco, ale na tohle bych tě jedině potřebovala jako paní učitelku, abys mi to ukazovala...já dnes synovi pletla tatar, tak se u nás říká pomlázce, tak doufám, že si ho již brzy bude plést sám a né, že ho tu budu plést ještě pravnoučatům v 80 :-D dnes ty děti s prominutím zajímají jen hry a mobily...

      Vymazat
  5. Hallo Liebes,
    danke für deine netten Worte. Ich habe mich sehr darüber gefreut und dein Deutsch ist sehr gut. Deine Osterdekoration ist sehr geschmackvoll! Gefällt mir ausgesprochen gut. Hab ein schönes Osterfest und eine wundervolle Zeit
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vielen Dank Elisabeth, ich war sehr zufrieden mit deinen Worten :-) Ich wünsche dir alles Gute.

      Vymazat
  6. Líbí se mi Tvoje jarní zdobení. Taky Velikonoce zdobím méně - spíš symblolicky, Vánoce víc.
    Sice svátky budou již po druhé ovlivněné covidem, ale zcela určitě je možné se svátečně nadechnout.
    Jen to počasí využívá, že je měsíc aprílový - naladilo nás a dnes už trochu škodolibě vyplazuje jazyk.
    Hezké Velikonoce přeji Tobě a všem Tvým blízkým !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko moc děkuji, já si letos konečně Velikonoce opět užila:-) bylo veselo.

      Vymazat
  7. máš krásnou výzdobu, hezké velikonoce,Sv.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat