Velikonoční pozdrav z Valašska

 Velikonoční pozdrav z Valašska

Již jednou jsem tu psala, že můj blog není o mě, ale mých výtvorech, receptech, návodech....a že se nerada fotím a na mé narozeniny jsem udělala vyjímku a bylo mi řečeno, že valašskou hospodyňku jste si představovali jinak :-D jako starší dámu v letech s šátkem na hlavě. Takže jsem většinu asi zklamala, že klamu názvem i tělem:-D a dokonce, že vypadám , jak školačka:-) takže dnes udělám druhou vyjímku a snad se trošku víc podobám valašské hospodyňce :-) Jak jsem už psala, tak šatů moc neužiju, jen svátečně. Dnes jsem dostala pár pochval...prý jaké mám pěkné šaty, jelikož mě sousedi znají spíše v teplákách zarytou v hlíně nebo při jiných činnostech:-) Dnes byly u nás Velikonoce opět veselé, sousedi došli, i když někteří jen na skok, ale přišli a vše se vrací do starých kolejí, takže mé snažení bylo ku prospěchu. Doufám, že i vy jste si užili Velikonoce v rámci možností.

Krásný velikonoční den 2021...

Petrklíče se už derou na svět...




Divoké trnky vykvetly akorát na Velikonoce:-)


Krásný velikonoční den všem :-*


Komentáře

  1. Milá hospodyňko z Valašska, teď už nemám šok, teď už vím, že ti určitě sluší i tepláky. Ale šaty to jsou skutečně moc hezké! Jsem ráda, že se vám Velikonoce vydařily!
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju:-) konečně mám pocit, že se vše vrací k normálu, alespoň u nás na Valašsku. Opravdu jsem si dnešní den opět užila, nohy mám zešlehané od jalovca, tak asi neuschnu:-D

      Vymazat
  2. Hani, já sem k Tobě chodím ráda na návštěvu, ať máš na sobě tepláky nebo šaty. To mě je jedno. Hlavně že jsi Velikonoce prožila podle svých představ. Já byla dnes na fialkách, vydrápala jsem se na kopec za rybníkem a tam to bylo tak krásně fialové...Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to mě moc těší:-) já si na vzhledu nepotrpím, krása každého člověka je uvnitř...a je to to nejkrásnější, co může být, proto vás tady mám tak moc ráda. Všechny moje virtuální kamarádky blogerky;-)

      Vymazat
  3. Hani, ty si důkaz toho, že valašská hospodyňka nemusí být nutně tetka v šátku :-) Rozkvetla trnka je parádní, to by mě nenapadlo si ji utrhnout, tak příští rok si nějakou najdu. Kytky kvetou a dnes se probudily pod sněhem. Snad sníh rychle zmizí a vrátí se teplé počasí, ani kočky se venku dlouho nezdrží, taky už jim zima vadí. Měj se Hani moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško děkuju, ten sníh byl ráno šok, naštěstí už slezl. Už aby bylo jen teplo.

      Vymazat
  4. Hani, ty šaty jsou moc krásné a opravdu ti sluší! I když nejsi valašská tetka v šátku a zástěře :o)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné Velikonoce byly u vás a šaty moc sluší ))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji, jsem ráda, že letos byly už veselejší:-)

      Vymazat
  6. šaty ti sluší a tepláky určitě taky,Sv.

    OdpovědětVymazat
  7. Na takovou valašskou hospodyňku je radost pohledět.
    To je dobře, že se u vás Velikonoce vydařily.
    Pěkné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky to je od vás všech tak milé:-) doma to hold po 15 letech neslyším...

      Vymazat

Okomentovat