Vzpomínka na prince Philipa

 Vzpomínka na prince Philipa

Dnes se nejen Velká Británie rozloučila s prince Philipem, ale i celý svět. V den jeho úmrtí jsem mu zapálila svíčku a zavzpomínala na něj....Dnes jsem sledovala celý obřad a bylo mi úzko, takového dědečka bych si také přála. O ty své jsme přišla ještě v dětství a tak všichni jeho vnuci a vnučky měli štěstí, že ho donedávna měli mezi sebou. Mimochodem to byl velký štramák a kdybych se narodila o 100 let dříve, jistě by mě taky okouzlil jako královnu Elizabeth:-) co jiného mu popřát, než aby mu byla lehká zem...


Zdroj Pinterest.


Komentáře

  1. Haničko, díky za tu vzpomínku. Taky jsem se dívala. Sociální sítě jsou plné fotek z jeho dlouhého života. Pro mě byl živoucím důkazem toho, že člověk své ambice a vlastní sny a přání dovede zaměnit a přetvořit v povinnost a službu. A při jeho temperamentu to jistě nebyla jednoduchá cesta. Zvládl to a je příkladem pro spoustu lidí. Tvořil s jejím veličenstvem skutečně krásný pár. Velká ztráta.
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, hezká vzpomínka na prince Philipa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to můj nejoblíbenější člen královské rodiny, díky jeho humoru :-)

      Vymazat
    2. Ano Hani, humor prince Philipa byl kořením monarchie :-)

      Vymazat

Okomentovat