Zahrada se probouzí

 Zahrada se probouzí

Letos je jaro opravdu chladné a vše je tak zdlouhavé. Loni touto dobou bylo u nás už skoro vše odkvetlé a letos naproti v sadu ještě nekvete ani třešeň, takže nevím pod čím se budeme na 1.Máje líbat :-D No na zahradě nám už alespoň rozkvetla magnólie a ty další dvě s růžovými květy se na to už pomalu chystají. Modřince s narcisy už taky krásně kvetou a na vřesu si pochutnávají včely. A na mé zahrádce se to už taky probouzí. Česnek čile roste a i ten medvědí, který se mi rok od roku množí a dělá mi velkou radost. No a má nejoblíbenější bylina libeček už taky vystrkuje růžky. Dnes jsem na zahrádce vysela, co se dalo a těším se až vše vyraší a taky až bude po "Zmrzlých" a zasadím tam zbytek zeleniny, co mám doma za oknem.

Modřince pod magnólií.


Rozkvetlá magnólie.


Včeličky pilně opylují:-)

Česnek u mě na zahrádce.

Medvědí česnek.

Libeček se už dere ven.


Komentáře

  1. Hani,zahrádka krásně začíná kvést.Magnolie je nádherná.U nás u paneláku kvetou narcisky a modřinec.
    Mě dnes čeká sázení kytiček na balkon do truhlíků.Dcera mi včera dala pár kytiček,které ji zbyly.Tak se na to těším.Měj hezký den a celý víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji. Tak to se budu těšit na tvé rozkvetlé truhlíky. Taky ještě budu dnes něco sázet. Měj krásný víkend.

      Vymazat
  2. Hani po té noční bouřce je všechno krásně umyté, spousta kytek přes noc rozkvetla. Ty máš tu nádhernou magnolii, co se mi líbí. Tvoje záhonky jsou super, máš zahrádku krásně upravenou a hezky ti to tam kvete. Určitě tam nemáš ani slimáky, těm by to u tebe nevyhovovalo. U mě se jim daří, mám zahrádku chaos. Ale na mě si nepřijdou pohostím je granulela :-)Měj pohodový den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, děkuji. No a o slimákách mi ani nemluv, loni sežrali na co přišli, hlavně na libeček mi pořád lozili a já je pak s dcerkou sbírala a nebyl jich konec. Letos jestli příjdou, je budu asi lapat na pivo :-D

      Vymazat
  3. Haničko, máš pravdu, letos jde všechno pomaleji. Máme na zahradě stařičkou višeň, roky byla na 1. máje odkvetlá a letos je teprve druhý den v plném květu.
    Děkuji za fotky z tvé hezké zahrady a přeji krásnou sobotu. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, tak u nás byla v noci na 1. máje bouřka a třešeň u nás jako by přes noc vykvetla, takže bylo se pod čím políbit :-)

      Vymazat
  4. Hani, ahoj. Líbí se mi Tvoje uspořádání záhony. Máš to vzorné ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji, zahrádku jsem si navrhla sama, jelikož nám zbyly ze zámkové dlažby ty nejmenší kousky dlaždic, takže se to přímo nabízelo.

      Vymazat

Okomentovat