Květen u nás na zahradě

 Květen u nás na zahradě

Dnes je opravdu nádherné jarní počasí a vše nám krásně rozkvetlo. Letošní chladnější a upršené jaro našim stromům opravdu svědčí, vše vykvetlo později a tak je nesežehl žádný mrazík. Dokonce to vypadá, že letos budu mít konečně sklizeň mandlí. Předešlá léta to schytala vždy nejhůř a divím se, že ještě roste. Zkrádka se po všech těch deštích zazelenala a rozkvetla, tak vás zvu na malou prohlídku.


Magnólie před domem.

Moje zahrádečka už se taky zelená.

Rybíz a angrešt.

Libeček je čím dál větší.

Rebarbora se dere z medvědího česneku.

Nová sadba jahod...loni na podzim jsem musela staré vyrýt i s hlínou, jelikož se mi tam neúprosně rozmnožil svlačec a nešlo se ho zbavit...

Nové solární světýlko.

Magnólie za domem.

Na rybníku malá sakura.




Mandloň u rybníků.


Krásný květnový čas vám všem...


Komentáře

  1. Teď je ten nejkrásnější čas,příroda vše rychle dohání.Všechno se zelená a kvete a když je ještě nad hlavou modro,co více si přát.Máš krásnou zahrádku a obdivuji,jak jsou záhonky dokonalé,krásně vymyšleno.Tak ať ti dělá pořád radost.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuju. Zahrádka mi zatím dělá jen radost, snad zas nepřijde invaze slimáků a nesežere na co přijde jako loni. Úřadovali mi hlavně na mém oblíbeném libečku.

      Vymazat
  2. Hani, máš to vzorně uspořádané a krásně Ti to kvete. Magnólie by se mi taky líbila,má tak hezké květy. Ale to chce větší zahradu než je ta naše. Tak ať Ti to dál hezky roste, pokud možno bez slimáků. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuju, zrovna jsem dozalévala:-) snad slimáci nepřijdou, jinak mě klepne:-D

      Vymazat
  3. Hani, máš nádhernou úhlednou zahrádku. Sakura má krásné květy. Teď je opravdu krásný čas, jak všechno kvete, toto období mám ráda, jenom ten vítr by nemusel být. Jdu se pokochat ještě jednou a ty se měj krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, děkuju. U nás v údolí jsme ten vítr skoro nepociťovali, ale ve městě jsem myslela, že mě to odfoukne :-D

      Vymazat
  4. Jako v botanické...... nádhera.

    OdpovědětVymazat
  5. jak píše Eva...napadlo mě to taky, jako v botanické, moc hezké,Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světli, to mě moc těší, miluju tohle období a už se těším až začnou kvést naše vzácné valašské orchideje.

      Vymazat
  6. Haničko, máš nádhernou zahradu! Moc hezky sis ji uspořádala, skutečně radost podívat. Květen je asi nejkrásnější, nejsvěžejší, ta zelená, ty květy... Jistě ti dělá radost.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, moc děkuju. V zahrádce se teď vrtám denně :-) miluju ji každý den sledovat, co zas vykukuje na povrch.

      Vymazat
  7. Je to opravdu radost se do Tvé zahrádky podívat.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkuju, dnes jsem opět do ní sadila nové bylinky.

      Vymazat

Okomentovat