Nová židle k toaletnímu stolku

 Nová židle k toaletnímu stolku

Na Vánoce dostala dcera nový toaletní stolek a zatím k němu používala židli ke psacímu stolu. Za nedlouho oslaví i se svým bráškou narozeniny, takže už dávno měla vymyšleno, co bude chtít. Židli si sama vybrala a tak stačilo už jen objednat. No a přece nebude čekat do narozenin v krabici, tak jsem ji ju zmontovala a už ji dělá parádu v pokojíčku. Musím uznat, že je moc pohodlná a ještě v uplynulých dnech slavila svátek, takže kromě šminek do stolku dostala od nás krásnou kytici růží.



Kytička k svátku.

Jako v šatně filmových hvězd....:-)


Komentáře

  1. Má hezký koutek.Židle se mi moc líbí i mně by se k toaletnímu stolku hodila
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jitu, no přiznám se, že občas si tam posedím :-) já takový koutek nemám, tyhle záležitosti řeším v koupelně.

      Vymazat
  2. Hani, tvoje holčička má vkus, zákoutí působí velmi příjemně, žensky!
    Pochopitelně u ode mě přání všeho dobrého!
    Měj pohodový den! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně do pokojíku sedne. Tak ať si ji hezky užije.
    Klidné odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, krásné zákoutí pro mladou slečnu, romantické. Hezky vybráno. Užij si víkend. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat