Nový pákový lis na citrusy

 Nový pákový lis na citrusy

Pořídila jsem si nový pákový lis na citrusy. I když mám doma i elektrický a i ten ruční, tak tenhle si nemůžu vynachválit. Poprvé jsem na něm dělala u švagrové v Africe, když jsem tam vyráběla svoji oblíbenou limetkovou limonádu, kterou můžete nalézt zde. Moc dobře a rychle se s ním pracuje. Dlouho jsem sháněla nějaký v bílé barvě, který by se mi hodil do kuchyně a stále se mi žádný nelíbil nebo byly až moc drahé. Konečně jsem na něj narazila a jako poslední kus byl za polovinu ceny, tak jsem neváhala a konečně ho mám doma. Na kuchyňské lince se pěkně vyjímá a nemusí být schovaný někde ve skříni. A jen tak mimochodem: nedělám mu žádnou reklamu a nikdy jsem tu ničemu reklamu nedělala, zas taková blogerka nejsem, aby mě někdo oslovoval na propagaci nejrůznějších výrobků. Jen ráda inspiruji a ráda poradím s věcmi, se kterými jsem spokojená. A jen tak mimochodem, kdo má rád šťávu z granátových jablek, tak mu tento lis skvěle poslouží.

Je opravdu těžký a bytelný.






Tak hurá pro limetky a jde se dělat limča :-)


Komentáře

  1. To je zajímavá věcička a jistě i užitečná.Nikdy jsem nic podobného neviděla.Je dobře,že jsi nás s ní seznámila.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, taky jsem neznala až do té doby , kdy mě s ním seznámila švagrová, je to užitečný pomocník a navíc se mi designově líbí, že může být vystavený na kuchyňské lince a nemusí být schovaný ve skříni;-)

      Vymazat
  2. Hani, vypadá skvěle a i z fotek je vidět, jak je bytelný, řádné tintítko! A ta jak je fešák stylově vyfocený s citrusy v květináči... ach!
    Ať ti dobře slouží! Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli děkuju, včera jsem dělala limonádu a šlo to s ním mnohem rychleji :-)

      Vymazat
  3. Hani, dobrá mašina. Tak ať Ti dobře fachčí, citrusy Ti rostou doma, tak to půjde samo...Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuju, jo citrusy mám i doma, brzo mi dozraje 6 citrónů a už jde zase do květu, tak snad plody neopadnou jako loni, zůstalo mi jich jen 6 a přitom byl osypaný květy.

      Vymazat
  4. Líbí se mi Tvůj nový pomocník.Tak ať slouží.
    Fotka s citrusy dozrávajícími u Tebe doma a nový lis.... to prostě nemá chybu!
    Hezkou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, chtěla jsem ho vyfotit na kuchyňské lince, ale svítilo mi slunce do foťáku, tak jsem ho umístila na vitrínu a napadlo mě vedle něho dát můj citrus :-D

      Vymazat

Okomentovat