Bezová limonáda

 Bezová limonáda

Bez je v plném květu a tak je čas, ho využít co nejvíce. Sirup už mám hotový a tak si z něho můžu dělat výbornou limonádu.

Suroviny:

* bezový sirup
* plátky pomeranče
* bezové květy
* voda

Postup:

Do nádoby na limonádu vlijeme bezový sirup a zalijeme vodou, kdo bych chtěl limonádu perlivou, tak přidá perlivou Mattonku. Poté přidáme plátky pomerančů a bezové květy, kdo by chtěl může přidat i plátky citrónu. Limonádu vychladíme a spotřebujeme nejlépe ještě ten den.



Bezové květy oklepeme od hmyzu.



Dobrou chuť a krásné letní dny!


Komentáře

  1. Já snad zítra půjdu na bez,je tady v okolí,ale od země je už otrhaný.Tak si vezmu na pomoc manžela.Mám na tvůj sirup i limonádu chuť.
    Hani,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, určitě vem i pomocníka :-) mě byl pomocníkem žebřík :-D

      Vymazat
  2. Dala bych si s chuti! Mám tu vůni moc ráda.
    Hani, měj hezkou neděli. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Lákavě nafocené, já snad letos ten sirup udělám, abych se mohla v horkých dnech
    osvěžovat bezovou limonádou :-).
    Měj se hezky, Hanko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuju. U nás teď přes léto limonády frčí. Dnes dělám levandulový sirup na limču ;-)

      Vymazat

Okomentovat