Domácí limetková limonáda-perlivá

 Domácí limetková limonáda-perlivá

V uplynulých dnech bylo opravdu obrovské vedro a tak ho bylo třeba něčím dobrým spláchnout. No a já to řešila mou domácí limetkovou limonádu, která opravdu v horkých dnech výborně osvěží.

Suroviny:

* 11 ks limetek
* 230 g krupicového cukru
* snítku máty
* 0,5 l vody
* 2 l perlivé Mattoni

Postup:

Do kastrůlku nalijte půl litru vody a dejte do něj cukr. Směs zahřejte a až se cukr rozpustí, dejte bokem ochladit. Z deseti limetek si vymačkejte šťávu a jednu limetku si rozkrájejte na plátky. Cukerný roztok dejte do nádoby na limonádu i s vymačkanou šťávou a zalijte perlivou Mattonkou. Nakonec vložte plátky limetky a lístky máty. Dejte vychladit do lednice a můžete podávat.



Nádobu na limonádu jsem pořídila v Pepco.





Dobrou chuť a krásné letní dny přeju!


Komentáře

  1. Hani dala bych si, klidně i teď po ránu... Citrusové limči mám ráda a domácí je přece jen domácí... A navíc - tak krásně naservírovanou!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, určitě vyzkoušej, je opravdu vynikající a hlavně osvěží;-)

      Vymazat
  2. Hani,vyzkouším.Už nevím,co v horku pít.Píšu si a děkuji
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Hani v tomhle počasí musí chutnat limča dvojnásob. Připomněla si mi, že když jsem měla děti malé, dělávala jsem citronový sirup, byl také výborný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, dá se samozřejmě udělat i z citrónů a nebo půl na půl ;-)

      Vymazat
  4. Taková limonáda opravdu krásně osvěží.
    Hezký den, Hanko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přesně tak a když mám návštěvu, tak z ní dělám i dobrý drink ;-)

      Vymazat
  5. Hani, moc zdravím. Domácí limčy jsou super, taky vyrábím. To je úplně jiná chuť, navíc víme, co tam dáme, viď. Máš to hezké ! Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, přesně tak! Mě doma pomalu dozrávají citróny, ale v srpnu má doletět švagrová, tak mám slíbené limetky ze zahrádky :-)

      Vymazat

Okomentovat