Nová dóza na olej

 Nová dóza na olej

Už dlouho jsem po nějaké takové dóze pokukovala. Jednu už jsem měla, která byla od stejné značky jako mám kořenky, ale byla úzká a vysoká a jednou jsem do ni nechtě drcla a rozbila se mi o žulovou pracovní desku. Takže jsem sháněla nějakou menší, aby nebyla, tak vratká. Nakonec jsem si vybrala tuhle od značky Emile Henry a jsem spokojená. Má i zaklapovací víčko a mám v ní olivový olej. Ještě jsem si k ní přiobjednala takovou maličkost a to je břidlicová podložka, která se mi hodí pod mističky třeba na dip.

Kořenky mám už několik let a jsem spokojená, mám v nich hrubozrnnou sůl a barevný pepř.


A tady je nový pomocník do kuchyně.


Nová břidlicová podložka.


Tak co půjdeme uvařit? :-)


Komentáře

  1. Krásný designový kup. Tak ať dobře slouží )))

    OdpovědětVymazat
  2. Těch mlýnků jsem si u tebe všimla už dřív. Bílý porcelán (tohle je asi keramika?) miluji, takže se kochám! Krásné kousky. A břidlicové podložky mám taky moc ráda, jídlo na nich hezky vypadá :o)
    Hani, měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuju, mlýnky jsou bílý porcelán a ta nová dóza od Emile Henry je keramika. Po těch břidlicových podložkách jsem pokukovala už dlouho a jak říkáš, jídlo na nich vypadá moc hezky.

      Vymazat
  3. Krásné kousky do kuchyně.Bílý porcelán mám nejraději a nedávno jsem si také koupila pár doplňků.
    Hani,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý nákup. EH je kvalitní keramika, miluju ty jejich hrnce :-)
    A hezky jsi to naaranžovala, sedí to k sobě.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, taky mám od EH už pár kousků a jsem naprosto spokojená, hlavně se zapékacíma mísama.

      Vymazat
  5. Hani, obdivuju Tvoji dózu. Příspěvek mě nějak unikl, promiň. Je elegantní, ladí s kořenkama. Ty se mě taky líbí, nejvíc Ty čudlíky na nich. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuju. Ty kořenky mám už hodně let a když jsem teď pokukovala po té dóze na olej, tak jsem na ně narazila, ale už nemají ty hezké čudlíky nahoře :-) ale jsou tam spíš takové hranatější bílé, což už se mi tak nelíbí.

      Vymazat

Okomentovat